عقاید مادر پایان زندگی خانواده‌اش را رقم زد/ مرگ بدون درد برای کودکان بی‌گناه + عکس



اخبار,اخبار حوادث ,  قتل عمد

 

یک زوج و 3 تن از فرزندانشان مرده پیدا شدند، بعد از اینکه همه آنها ترکیبی از مواد مخدرهای خطرناک را نوشیده بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جسد های زوج افسرده ، "بنجامین و کریستی استراک"  در خانه با بچه هایشان "بنسون " 14 ساله ، " امری" 12 ساله و "ژیون" 11 ساله کشف شد.
 
یکی از پسرهای خانواده که از این خودکشی خانوادگی جان سالم به در برده بود ،به پلیس گفت : والدینش به طور مرتب در مورد این دنیا و پایان آن صحبت می کردند.
 
طبق گفته پلیس مادر همیشه افسرده خانواده ، کریستی مرتب به این موضوع اشاره می کرد که طبق عقایدش برای فرار از سیاهی و شیطان این دنیا ترجیح می دهد، خود و خانواده اش را با یک راه آسان از این دنیا ببرد.
 
پلیس می گوید که مرگ این زوج خودکشی بوده است و شخص دیگری در این کشتار خانوادگی دخیل نیست.در حالی که کشته شدن 3 فرزند این خانواده، قتل بوسیله والدینشان محسوب می شود.
 
بزرگترین پسر خانواده " بنسون" قبل از مردنش یادداشتی در اتاق خواب خود به جا گذاشته که در آن نوشته شده بود" او می داند که سرنوشت بدی در این دنیا و هم در دنیای دیگر خواهد داشت"
 
به گفته پزشکی قانونی دربدن پدر خانواده ، " بنجامین" مقدار زیادی هروئین به همراه متادون و مواد مخدر دیگر گزارش شده است.
 
بازرسان اعتقاد دارند که همه بچه ها نبز از یک ظرف حاوی ترکیب چند مواد مخدر که مادر و پدرشان به آنها خوراندند، جان خود را از دست دادند.
 
جزئیات  مخرب دیگر از این کشتار خانوادگی اهل ایالت یوتا آمریکا، در یک کنفرانس خبری توسط بازرسان در چند روز آینده شرح داده خواهد شد.
 
پلیس ارشد شهر اسپرینگویل ایالت یوتا، گرگ تورنبو گفت: والدین خانواده دائما راجع به پایان دنیا، روز اخرت و پوچی زندگی در این دنیا صحبت می کردند و بچه هایشان را با عقاید پوچی در این دنیا بزرگ کرده بودند.
 
تنها پسر بازمانده این خانواده در مصاحبه ای گفت که مادر او عقاید عجیبی داشت و می گفت اگر دنیا اینقدرپوچ است ترجیح می دهد خانواده و خودش را با یک راه اسان از این دنیا ببرد تا اینکه در نهایت بعد از رنج بسیار در این دنیا با مرگ بدی بمیرند.!!!

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------