همسر سابق، افشاگر ٢جنایت مرد



خیانت مرد باعث شد همسرش راز ١٢ساله او را فاش کند و مرد با اتهام دو‌فقره قتل پای میز محاکمه برود.

به گزارش خبرنگار ما، متهم که دیروز در شعبه ١١٣ دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه ‌شد، ادعا کرد همسر سابقش برای انتقام‌گیری به او تهمت زده ‌است.


نماینده دادستان در ابتدای این جلسه در جایگاه حاضر شد و گفت: «یک‌سال‌قبل زنی به‌نام فهیمه به پلیس آگاهی رفت و مدعی ‌شد شوهرش ١٢سال‌قبل دو مرد را به قتل رسانده و جسد یکی از آنها را دفن کرده‌ است. این زن مدعی‌ شد مقتولان کریم و حمید نام ‌دارند.

 

تحقیقات اولیه پلیس نشان داد کریم ١٢سال قبل به‌قتل رسیده و قاتلش هنوز بازداشت نشده و حمید هم در همان زمان گم شده و دیگر خبری از او نیست و حتی جسدش هم کشف نشده ‌است. ماموران ابراهیم- متهم پرونده- را بازداشت کردند. او در بازجویی‌های اولیه آدرس محل دفن جسد را داد و پلیس موفق شد جسد مقتول را که در چاله‌ای انداخته و با ملات روی آن پوشانده شده بود، پیدا کند.

 

متهم‌به‌قتل اعتراف کرد و جزییات آن را شرح داد. همچنین مشخص شد با‌توجه به اینکه ابراهیم و حمید اقدام به قتل کریم کرده ‌بودند برای اینکه این مساله لو نرود ابراهیم حمید را نیز کشته. با‌توجه به شکایت اولیای‌‌دم هر‌دو ‌مقتول پرونده، خواستار رسیدگی به اتهام ابراهیم با‌توجه به مستنداتی که ارایه شده ‌است، هستم.»


سپس اولیای‌‌دم حمید در جایگاه حاضر شدند. آنها درخواست صدور حکم قصاص کردند و مدعی ‌شدند حمید در قتل کریم نقشی نداشته در ادامه همسر حمید در جایگاه حاضر شد. او گفت: «همسایه‌ها می‌گفتند شوهرم با زنی به‌نام مینا رابطه دارد. مینا خواهر کریم بود. می‌گفتند برای او خانه اجاره کرده و خرجی‌اش را هم می‌دهد.

 

من نمی‌دانم این حرف‌ها چقدر واقعیت دارد اما خانواده کریم از شوهر من شکایت کردند و دو‌روز بعد هم شوهرم مفقود شد تا اینکه خبر دادند ابراهیم با اعتراف زنش بازداشت شده ‌است.»


سپس اولیای‌‌دم کریم در جایگاه حاضر شدند. آنها نیز درخواست صدور حکم قصاص کردند. همسر کریم گفت: «مینا، خواهر‌شوهر‌م بود. او ازدواج کرده بود و همسر داشت اما هشت‌ماه بود که همسرش را رها کرده و به تهران آمده بود. حمید با او رابطه داشت. برایش خانه اجاره کرده‌ بود. یک‌روز پدر‌شوهرم کریم را صدا زد و گفت حمید قصد دارد با مینا ازدواج کند و مینا هم تصمیم خودش را برای جدایی گرفته ‌است. شوهرم کریم مخالفت کرد. گفت مینا دو‌بچه دارد.

 

من با شوهرش صحبت می‌کنم سر زندگی‌اش برگردد همان‌موقع بود که حمید شوهرم را تهدید کرد و گفت اگر با این ازدواج مخالفت کنی، انتقام می‌گیرم، من عاشق مینا شده‌ام. چند‌روز بعد شوهرم گفت می‌خواهد به تهران برود.

 

گفت ابراهیم و حمید به او پیشنهاد داده‌اند در تهران کار جدیدی را شروع کند. مخالفت کردم. گفتم اجازه نمی‌دهم تا اینکه یک‌روز صبح از خانه بیرون رفت و دیگر نیامد. بعد شنیدم به تهران رفته‌ است. یک‌هفته بعد هم خبر دادند او کشته‌ شده ‌است. صورتش را سوزانده‌ بودند و اثر ضربات چاقو هم روی بدنش بود. اسمش را روی دستش حک کرده‌ بودند. مطابق گزارش پلیس ابراهیم و حمید باهم شوهرم را کشته‌اند.»


سپس نوبت به متهم رسید. او مدعی‌ شد همسرش دروغ گفته و او در قتل‌ها نقشی ندارد. متهم گفت: «زنم با من اختلاف داشت و فکر می‌کرد با زنی دیگر رابطه دارم به‌همین‌خاطر هم تصمیم گرفت طلاق بگیرد بعد هم این تهمت را به من زد. از ماجرای قتل‌ها هیچ اطلاعی ندارم ضمن اینکه نفعی برای من نداشت که این قتل‌ها را مرتکب شوم.»متهم درباره اینکه چطور توانسته محل دفن جسد حمید را نشان دهد گفت فقط می‌دانسته حمید فوت شده اما او را نکشته ‌است. قضات با پایان جلسه رسیدگی، برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------