ماجراي دختر 13ساله اي که «لانه فساد» را لو داد



دختر 13ساله اي که از مشاهده اعمال خلاف و غيراخلاقي در پاتوق معتادان به تنگ آمده بود، در حالي اين لانه فساد را به ماموران انتظامي معرفي کرد که مادرش نيز در اين مکان حضور داشت.

به گزارش خراسان، دختر نوجواني با مراجعه به کلانتري از حضور خلافکاران در يک لانه فساد خبر داد. او گفت: چند سال قبل پدر و مادرم از يکديگر جدا شدند و من که چاره اي جز زندگي با مادر معتادم نداشتم نزد او ماندم.

 

مادرم منزلي را در يکي از مناطق حاشيه شهر مشهد اجاره کرد و سپس با جوان 24ساله اي که به "مشکي" معروف است آشنا شد و بدين ترتيب رفت و آمدهاي اين فرد به منزل ما ادامه يافت.

 

به طوري که ديگر خانه ما به "لانه فساد" تبديل شد و بسياري از معتادان به مواد مخدر صنعتي در کنار مادرم به استعمال "شيشه" مي پردازند، اما آن جوان 24ساله صبح امروز (ديروز) پس از آن که مرا مورد ضرب و جرح قرار داد از خانه هم بيرونم کرد و من ديگر تحمل ديدن اين شرايط را ندارم.

 

اين گزارش حاکي است: در پي دريافت اين خبر گروهي از ماموران انتظامي به سرپرستي سرهنگ کيخا ( رئيس کلانتري) و با کسب مجوز قضايي، منزل مذکور را در حالي پاکسازي کردند که 2 مرد و مادر آن دختر در حال استعمال مواد مخدر بودند. در بازرسي از اين مکان مقاديري مواد مخدر صنعتي نيز کشف شد که بررسي هاي پليس نشان داد آنان از عوامل توزيع شيشه در مشهد هستند.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------