بهمن مرگ‌بار جان اسکی‌باز را در دربند سر گرفت+عکس



وقوع بهمن در پیست اسکی دربند سر تهران موجب مرگ یک نفر و مصدومیت یک نفر دیگر شد.

به گزارش فارس، ساعت 10 صبح روز گذشته بهمن پیست اسکی دربند سر را درنوردید و دو نفر از اسکی بازان را در خود فرو برد.

در پی وقوع بهمن، مسئولان پیست اسکی با مشاهده حادثه به سرعت به کمک یکی از اسکی بازان آمده و وی را از داخل برف‌ها بیرون کشیدند و به گمان اینکه تنها یک نفر دچار حادثه شده عملیات جستجو و نجات را متوقف کردند.

ساعت 14 بعد از به هوش آمدن اسکی باز نجات یافته، وی از مسئولان سراغ اسکی باز همراه خود را گرفت که در این هنگام مسئولان متوجه شدند نفر دیگری نیز زیر بهمن گیر افتاده است.

بعد از اطلاع رسانی به اورژانس، آتش نشانی و امداد و نجات هلال احمر عملیات جستجو به سرعت و در 400 متر مربع منطقه بهمن زده آغاز شد.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: بلافاصله پس از اطلاع تیم‌های جستجو در کوهستان و برف به همراه 2 دستگاه زنده یاب و 2 قلاده سگ زنده یاب به منطقه اعزام شدند.

به گفته درخشان سرانجام عملیات جستجو با یافتن اسکی باز دوم در ساعت 18 به پایان رسید و این فرد در حالی‌که نبض بسیار ضعیفی داشت تحویل نیروهای اورژانس شد.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: با وجود تلاش بسیار تکنسین‌های اورژانس و انجام عملیات CPR متاسفانه این فرد جان خود را از دست داد.

سه اکیپ اورژانس تهران ظهر دیروز ١٠ بهمن ماه ٩٣، پس از تلاش فراوان موفق شدند شش نفر از اعضای یک گروه کوهنوردی را که دچار سانحه سقوط بهمن شده بودند  نجات دهند.

 پیش از این نیز بر اثر وقوع بهمن در دشت هویچ لواسان یک گروه 7 نفره دچار حادثه شده بود که یک نفر آنها در زیر برف جان باخت و 6 نفر نجات یافتند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,وقوع بهمن در  پیست اسکی

 

اخبار,اخبار حوادث ,وقوع بهمن در  پیست اسکی

 اخبار حوادث - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------