شیرجه 8 متری تبهکار فراری به رودخانه بهمنشیر



اخبار,اخبار حوادث ,قاچاقچی

 

پلیس فداکار این مرد را از مرگ حتمی نجات داد

شیرجه هشت متری تبهکار فراری به رودخانه بهمنشیر آبادان وی را تا یک قدمی مرگ پیش برد.اگر فداکاری مأمور پلیس نبود این قاچاقچی در جریان تند آب رودخانه کشته می‌شد.

چندی پیش مأموران پلیس آبادان در جریان رفت و آمدهای مرد افیونی زیر پل امام رضا (ع) قرار گرفتند و تیمی از مأموران یگان امداد برای پایان دادن به فروش موادمخدر و قرص‌های روانگردان در این منطقه وارد عمل شدند. مأموران ابتدا به صورت نامحسوس این منطقه را تحت‌نظر گرفتند و خیلی زود مرد قاچاق فروش شناسایی شد.


بدین ترتیب مأموران روز 9 بهمن ماه امسال برای دستگیری این مرد دست به عملیات غافلگیرانه زدند اما «عبد» 26 ساله با دیدن مأموران برای فرار تصمیم عجیبی گرفت. عبد ابتدا چاقویی را به سمت مأموران پرتاب کرد و سوار بر موتورش پا به فرار گذاشت.


این جوان مواد فروش که احتمال می‌داد در مسیر فرارش دستگیر شود ابتدا قرص‌های روانگردان را داخل نیزارها انداخت سپس از روی پل به رودخانه بهمنشیر شیرجه زد.


مأموران که شاهد این فرار عجیب بودند وقتی دیدند عبد در این شیرجه هشت متری وسط رودخانه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند برای نجاتش دست به کار شدند.


یکی از مأموران با شنا کردن خود را به جوان مواد فروش رساند و موفق شد وی را از آب بیرون بکشاند. عبد نیمه‌جان روی زمین افتاده بود و مأمور پلیس با اقدامات ابتدایی و تنفس مصنوعی توانست این تبهکار نیمه‌جان را از مرگ حتمی نجات دهد.


عبد در اعترافاتش به مأموران گفت: برای تأمین هزینه‌های زندگی‌ام اقدام به فروش قرص‌های روانگردان می‌کردم و زمانی که پلیس را دیدم تنها راه فرار را رودخانه بهمنشیر دیدم. وی افزود: چون به سمت مأموران چاقو پرتاب کرده بودم می‌دانستم که دستگیر می‌شوم و راهی جز شیرجه زدن در رودخانه ندیدم.

 

این تبهکار سابقه‌دار ادامه داد: فکر می‌کردم با شنا کردن می‌توانم فرار کنم اما جریان رودخانه تند بود و وسط آب احساس کردم دیگر قادر به شنا کردن نیستم و همراه دست و پا زدن مرتب کمک خواستم که خدا را شکر پلیس به دادم رسید و نجاتم داد.


بنابر این گزارش، بسته قرص‌های روانگردان در تجسس‌های پلیسی در نیزارها پیدا شده است.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------