سرقت‌های میلیونی به شیوه زاغ زنی/ سه دوست تبهکار را شناسایی کنید + تصاویر



سه مرد که با شیوه راغ زنی اقدام به سرقت های میلیونی می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در ادامه اقدامات پلیس آگاهی در کنترل و مراقبت نامحسوس از مجرمین سابقه دار، کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت بنام «حمید. ک» (متولد ۱۳۳۷) با داشتن ۱۰ فقره سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با انواع سرقت، با تشکیل گروهی سه نفره اقدام به ارتکاب سرقت به شیوه زاغ زنی در اطراف شعبات بانکی در مناطق مختلف سطح شهر تهران و همچنین سایر حاشیه‌ای تهران بویژه در استان البرز نموده است.

دستگیری اعضای گروه سارقین
با انجام اقدامات پلیسی و شناسایی دو همدست حمید بنام محسن (متولد ۳۴ ساله) و محمد (۴۵ ساله)، در بررسی سوابق آن‌ها مشخص شد که این دو نفر نیز از مجرمین سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مرتبط با موادمخدر، سرقت و تحصیل مال نامشروع هستند.

با شناسایی هر سه عضو این گروه، مخفیگاه هر سه نفر آن‌ها در مناطق پیروزی و شهرری شناسایی و در سه عملیات همزمان، هر سه نفر دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

اخبار,اخبار حوادث , سرقت

 

اخبار,اخبار حوادث , سرقت


شیوه و شگرد سرقت‌ها
متهمین در‌‌ همان تحقیقات اولیه صراحتا به ده‌ها فقره سرقت به شیوه زاغ زنی در اطراف شعبات بانکی اعتراف و عنوان داشتند: «پس از شناسایی افراد حامل وجه نقد، آن‌ها را در خارج از بانک‌ها تعقیب و در یک لحظه اقدام به پنجر نمودن لاستیک ماشین‌های آن‌ها می‌کردیم؛ زمانیکه راننده جهت تعویض لاستیک از ماشین پیاده می‌شد، در یک لحظه اقدام به سرقت وجوه نقد داخل خودرو کرده و مالباخته نیز با توجه به پنچر بودن لاستیک ماشین نمی‌توانست ما را تعقیب نماید و ما نیز به سرعت از محل دور می‌شدیم».

متهمین در ادامهٔ اعترافات خود و با اشاره به تخریب شیشه خودرو تعدادی از مالباختگان، به کارآگاهان عنوان داشتند: «در صورتیکه صاحب خودرو، قبل از پنچری کامل خودرو در محلی توقف کرده و پول‌ها را با خودش نمی‌برد، با اطلاع از وجود پول در داخل خودرو بلافاصله به محل پارک خودرو مراجعه و پس از تخریب شیشه خودرو اقدام به سرقت وجوه نقد داخل خودرو می‌کردیم».

 

اخبار,اخبار حوادث , سرقت

 

اخبار,اخبار حوادث , سرقت

 
سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمین به ده‌ها فقره سرقت در مناطق مختلف جنوب و جنوب شرق تهران بویژه در مناطق شهرری، اسلامشهر و محدوده بهشت زهرا هر سه متهم پرونده جهت شناسایی جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.

سرهنگ کاراگاه حسن زارع با اشاره به ارزش یک میلیارد تومانی پرونده و اعتراف متهمین به ده‌ها فقره سرقت، عنوان داشت: «در تحقیقات بعمل آمده و اعتراف صریح بدست آمده از متهمین، اعضای این گروه از سارقین به ده‌ها فقره سرقت در مناطق مختلف کمال شهر، پاکدشت، شهریار، کرج، ورامین، قلعه حسن خان، اسلامشهر، شهرری، محدوده بهشت زهرا و سایر مناطق تهران و استان البرز اعتراف داشته‌اند».

رئیس پایگاه نهم آگاهی با اعلام خبر انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین عنوان داشت: «با توجه به اعتراف صریح متهمین به ده‌ها فقره سرقت به شیوه زاغ زنی و به منظور شناسایی شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر سه متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات که موفق به شناسایی تصویر متهمین شده و یا به شیوه زاغ زنی مورد سرقت قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در شهرری – خیابان آستانه مراجعه نمایند».

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------