آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ماجراي جسد گم شده يک دزد



ماموران انتظامي مشهد پس از چند ساعت جست وجو، موفق شدند جسدي را که گم شده بود، در منزل خانواده اش پيدا کنند.

به گزارش خراسان، بررسي ماجراي جسد گم شده هنگامي در دستور کار پليس قرار گرفت که روز گذشته يکي از شهروندان در تماس با پليس ۱۱۰، از سقوط مردي از بالاي تير برق در جاده سرخس خبر داد که در پي اين حادثه جان خود را از دست داده بود. در پي دريافت اين خبر، بلافاصله نيروهاي انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعلام شده واقع در اطراف يکي از روستاها عزيمت کردند اما جسدي در محل وجود نداشت.

 

در ادامه تحقيقات مقداري کابل سرقت شده از تير برق در حالي کشف شد که آثاري از سقوط نيز به چشم مي خورد. ماموران انتظامي که در برابر اين معماي پيچيده قرار گرفته بودند، ظهر روز گذشته مراتب را به قاضي سيدجواد حسيني (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند و بدين ترتيب مقام قضايي با صدور دستوراتي از ماموران خواست تا بررسي هاي غيرمحسوس خود درباره مظنونان به سرقت کابل را در روستاهاي اطراف محل حادثه آغاز کنند.

چند ساعت بعد ماموران انتظامي که با لباس مبدل وارد روستا شده بودند، به رفت و آمدهاي زياد اهالي يک منزل مشکوک شدند و آنان را زيرنظر گرفتند؛ در همين حال وجود نگراني در چهره برخي از افرادي که به اين منزل رفت و آمد مي کردند ظن ماموران را مضاعف کرد و آنان ماجرا را براي قاضي حسيني تشريح کردند.

 

لحظاتي بعد ماموران انتظامي با کسب مجوز قضايي، وارد منزل مسکوني شدند و جسد مردي ۴۰ ساله را که گوشه اتاقي قرار داشت، پيدا کردند. با کشف اين جسد، دقايقي بعد، قاضي ويژه قتل عمد نيز براي بررسي قضايي ماجرا به محل کشف جسد رفت.

 

اين گزارش حاکي است: در حالي که پزشک قانوني علت مرگ مرد ۴۰ ساله را عوارض ناشي از برق گرفتگي عنوان کرد، خانواده متوفي به مقام قضايي گفتند: وقتي شنيديم که فرزندمان از تير برق سقوط کرده است به محل رفتيم و براي آن که کسي در جريان دليل سقوط وي قرار نگيرد جسد او را به منزل برديم تا خودمان به طور پنهاني او را دفن کنيم.

 

آن ها همچنين اظهار داشتند: از سوي ديگر شنيده بوديم که هزينه هاي کفن و دفن بالاست و ما قادر به تهيه اين پول نبوديم و نمي خواستيم اهالي محل متوجه اين موضوع شوند. بنابراين گزارش، مقام قضايي پس از انجام بررسي هاي مقدماتي، دستور انتقال جسد به پزشکي قانوني را صادر کرد تا تحقيقات بيشتري در اين باره انجام شود.

اخبار حوادث - خراسان

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------