«چوبه دار» پايان قتل در مجلس عروسي



جوان ۲۱ساله اي که به بهانه «فحاشي» دست به چاقو برده و جوان ديگري را در يک مجلس عروسي کشته بود، سپيده دم روز گذشته در زندان مرکزي مشهد پاي چوبه دار رفت و قصاص شد.

به گزارش خراسان، شهريور سال ۹۱ و در حالي که مهمانان در يکي از روستاهاي جغتاي، مجلس عروسي را ترک مي کردند، ناگهان نزاعي بين جوانان در گرفت. در اين ميان جوان ۱۹ساله اي چاقويش را بيرون کشيد و ضرباتي به گردن يکي از طرف هاي مقابل وارد کرد. بدين ترتيب جوان ۲۰ساله نقش زمين شد و به دليل عوارض ناشي از چاقو و خونريزي شديد جان سپرد.

با حضور نيروهاي انتظامي در محل جنايت، تحقيقات براي شناسايي ضارب آغاز و مدتي بعد او در چنگ قانون گرفتار شد. متهم به قتل که در شعبه سوم دادگاه کيفري استان خراسان رضوي محاکمه مي شد، در اعترافاتش گفت: جوان ۲۰ساله (مقتول) به من فحاشي کرد و قصد داشت مرا با زنجير بزند که من هم چاقويم را بيرون کشيدم و چند ضربه به گردن او زدم.

اين گزارش حاکي است: در پي اعترافات متهم، قضات دادگاه با توجه به اقارير صريح وي و همچنين اسناد و مدارک موجود، وي را به قصاص نفس محکوم کردند که رأي صادره مورد تأييد شعبه ۲۸ ديوانعالي کشور نيز قرار گرفت و اين پرونده براي اجراي حکم به اجراي احکام دادسراي مشهد ارسال شد.

بنابراين گزارش، سپيده دم روز گذشته و پس از فراهم شدن مقدمات اجراي حکم، متهم به قتل که ۲۱سال داشت با حضور قضات اجراي احکام و ديگر مسئولان ذي ربط پاي چوبه دار رفت و به مجازات رسيد.

اين در حالي است که اگر آن روز چاقويي در دست قاتل نبود يا حداقل يکي از طرفين مي توانست خشم خود را کنترل کند، ديگر چوبه دار برپا نمي شد و خانواده ديگري هم داغدار فرزند نمي شد...

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------