آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

راز پنهان پسر خشمگین در قتل پدر



اخبار,اخبار حوادث , قتل

پسر جوانی که پدرش را در جنایتی خاموش به قتل رسانده بود نمی‌دانست راز هولناکش در تجسس‌های تخصصی پلیس فاش خواهد شد.

این جنایت خانوادگی هولناک هنگامی رخ داد که پسر جوان بر سر مسائلی با پدرش دچار اختلاف شد.


بنا بر این گزارش، ساکنان محله‌ای در بهشهر مازندران وقتی از غیبت‌های مرد همسایه‌شان نگران شدند، پلیس را در جریان قرار دادند. مأموران بعد از ورود به خانه ویلایی از به هم ریختگی در آنجا احساس کردند باید حادثه ناگواری رخ داده باشد و به تجسس در اتاق‌ها پرداخته و با جسد پدر خانواده در حالی که روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدند.

 

با توجه به اینکه مقداری از وسایل با ارزش در خانه به سرقت رفته بود در نخستین فرضیه مأموران احتمال وقوع قتل به خاطر سرقت را پیش روی خود دیدند، اما ادامه تحقیقات نشان داد هیچ نشانه‌ای از شکستگی قفل درها در خانه دیده نمی‌شود که همین نشان می‌داد دزد آشنایی دست به قتل زده است.


بدین ترتیب مأموران پلیس با احتمال اینکه قربانی حادثه از قبل با عامل یا عاملان جنایت آشنایی داشته باشد، عملیات تجسسی خود را به تحقیق درباره آشنایان او متمرکز کردند.
در همین شاخه بود که برخی  آشنایان و دوستان مرد 58 ساله برای بازجویی‌های فنی و پلیسی به آگاهی بهشهر احضار شدند.


مأموران در جریان همین بررسی‌های علمی و فنی خود به سرنخ‌هایی رسیدند که براساس آن احتمال ارتکاب به قتل از سوی پسر 26 ساله خانواده پررنگ شد. با مد نظر قرار دادن این فرضیه بود که مأموران این پسر ناخلف را تحت کنترل نامحسوس خود گرفته و کارها و حرکات وی را زیرنظر قرار دادند. با توجه به اقدامات این مرد جوان بعد از قتل، پلیس به این نتیجه رسید که وی قاتل پدرش است و همین کافی بود تا پسر جوان دستگیر شود.

 

پسر خانواده در مراحل نخست بازجویی‌ها با ادعای اینکه بی‌گناه است، سعی کرد مسیر تحقیقات مأموران را گمراه  کند اما وقتی دید پلیس با در دست داشتن مدارک و مستندات غیرقابل انکار او را عامل قتل می‌داند لب به اعتراف گشوده و پرده از راز این جنایت خانوادگی برداشت.


سرهنگ «جعفری» فرمانده پلیس بهشهر مازندران در این رابطه به شوک گفت: مأموران در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک قتل مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.


وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از حضور در محل و کشف جسد پدر خانواده با تناقص‌گویی پسر 26 ساله وی روبه‌رو شده که این موضوع باعث تحریک حس کنجکاوی پلیس و دستگیری این جوان شد. این مقام پلیسی از کتمان حقیقت توسط این پسر پدرکش و سعی وی در گمراه‌کردن مسیر تحقیقات پلیس خبر داد و گفت: هر چند پسر جوان سعی در گمراهی پلیس داشته است اما در مقابل بازجویی‌های فنی کارآگاهان به قتل پدر خود در جریان مشاجره لفظی و اختلافات خانوادگی قبلی اعتراف کرد.


بنابر این گزارش، پسرجوان پس از بازسازی صحنه قتل پدرش با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------