متلك پرانی خونین به زن جوان/ شوهر 26 ساله به دست پسران شرور مجروح شد



اخبار,اخبار حوادث , درگیری

پسر شروری كه پس از یك متلك پرانی، مرد جوانی را به شدت مجروح كرده بود از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش ماموران پلیس در جریان وقوع یك درگیری خونین در غرب تهران قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. 
 
با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد كه مرد 26 ساله‌ای از سوی سه شرور به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است. همسر مرد مجروح شده در تحقیقات به ماموران گفت: با شوهرم قصد خرید كردن داشتیم. در خیابان در حالیكه شوهرم جلوتر از من بود، ناگهان یك خودروی پژو جلوی پای من ترمز كرد و سه سرنشین آن به من متلك انداختند. وقتی شوهرم این صحنه را دید بلافاصله جلو آمد و مانع آنها شد. آنها هم شوهرم را به شدت كتك زدند و فرار كردند.
 
با این اظهارات تلاش كارآگاهان در این خصوص آغاز شد و درنهایت ماموران موفق به شناسایی مالك خودروی پژو شدند. مالك خودرو در تحقیقات به ماموران گفت: خودرو متعلق به من است ولی چند وقتی می شد كه زیر پای پسرم بود. پسر هم دیروز به اتهام درگیری دستگیر شده و در بازداشت به سر می برد.
 
با این اظهارات، ماموران متهم دستگیر شده را به دادسرای ناحیه 5 منتقل كردند. این پسر در بازجویی ها به ماموران گفت: من و دو نفر از دوستانم آن روز برای تفریح به بیرون رفته بودیم. وقتی این زن را دیدیم به او متلك انداختیم اما نمی دانستیم كه او شوهر دارد.
 
با اعترافات این پسر وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------