قتل بعد از مصرف شیشه



پسری جوان که دوستش را بعد از مصرف ماده‌مخدر شیشه به قتل رسانده ‌بود وقتی پای میز محاکمه رفت از خانواده مقتول درخواست بخشش کرد.

به گزارش خبرنگار ما، متهم که جوانی ٢٥ساله‌ است، مرداد سال‌جاری بعد از درگیری با دوستش کریم، او را به قتل رساند. نماینده دادستان صبح دیروز در ابتدای جلسه محاکمه این متهم، در جایگاه حاضر شد و کیفرخواست را خواند. او گفت: سعید مرداد سال‌جاری دوستش کریم را به  ضرب چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل کرد.

 

او چنددقیقه بعد از بیمارستان خارج و متواری شد تا اینکه مدتی‌بعد به اتهام سرقت‌به‌عنف بازداشت شد و به قتل نیز اعتراف کرد. باتوجه به مدارک موجود در پرونده، درخواست رسیدگی به پرونده را دارم. بعد از اینکه مادر مقتول درخواست صدور حکم قصاص کرد، متهم در جایگاه حاضر شد.

 

او اتهام را قبول کرد و گفت: من و کریم با هم دوست بودیم. هردو به شیشه اعتیاد داشتیم. روز حادثه بعد از اینکه شیشه مصرف کردیم، جروبحث‌مان شد. او فحاشی کرد و دعوا کردیم. یکی از دوستانم که آنجا بود میانجی‌گری کرد. چنددقیقه بعد کریم دوباره سراغم آمد و دعوا شروع شد.

 

من هم عصبانی شدم و چاقویی را که در غلاف روی میز بود برداشتم و به‌سمتش حمله کردم، ضربه‌ای به سینه‌اش خورد. آن‌زمان نوک چاقو از غلاف بیرون ‌بود. هیات‌قضات بعد از پایان جلسه محاکمه برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------