آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دختر فال‌فروش همزاد دخترک گمشده



اخبار,اخبار حوادث ,دختر گمشده‌

دخترک فال‌فروش در ایستگاه متروی تجریش همزاد دختر گمشده‌ای بود که پلیس و پدر نگرانش در جست‌وجوی او هستند.

در حالی که برق شادی به چشمان پدر «سلیمه» نشسته بود او با دیدن نگاه‌های غریبانه دخترک فال‌فروش ناامیدانه با دو دست به سرش کوبید و روی زمین نشست

پدر دلشکسته در تجسس دختر گمشده‌اش به دختری فال‌فروش رسید، او همانند سلیمه لباس مدرسه به تن داشت و بالای پله‌های ایستگاه مترو نشسته و در حالی که دفتر مشق‌اش روبه‌رویش قرار داشت همزمان فال می‌فروخت. مرد با چهره‌ای نگران و پایی لرزان به دخترک نزدیک شد و آرزو داشت دختر فال‌فروش همان سلیمه باشد. پدر به سمت دختر رفت، وقتی نگاهشان به‌هم گره خورد باور نمی‌کرد این چشمان، نگاه‌های ناآشنایی داشته باشد.


سرنوشت دختر دانش‌آموز
ساعت هفت غروب پنجشنبه چهارم دی‌ماه سال‌جاری بود که دختربچه‌ای 10 ساله با پوشیدن مانتوی مدرسه آماده شد تا از خانه مادربزرگش در باقرشهر به خانه‌شان در محله قمصر برگردد اما ساعت‌ها گذشت و این دختر افغان به خانه‌شان نرسید و به‌طرز مرموزی ناپدید شد.


پدر سلیمه وقتی دید خبری از دخترک نشد همه‌جا را زیر پا گذاشت تا ردی از او به‌دست آورد اما هیچ‌کس از سرنوشت وی خبر نداشت تا اینکه مأموران پلیس برای بررسی ماجرا واردعمل شدند و تجسس‌های میدانی خود را آغاز کردند. تحقیقات شبانه‌روزی کارآگاهان برای یافتن سرنخی از سرنوشت دختر کوچولو بی‌نتیجه ماند.


تماس تلفنی با شوک
ماجرای گم‌شدن سلیمه با مانتوی مدرسه که روز 21 دی‌ماه سال‌جاری در صفحه شوک روزنامه ایران انتشار یافت با تماس‌های تلفنی بسیاری همراه بود که با خانواده سلیمه ابراز همدردی می‌کردند.


در یکی از تماس‌ها مردی ادعا کرد دخترک گمشده را در یکی از خطوط مترو دیده است که هر روز سر ساعت مشخصی در آنجا فال می‌فروشد. وقتی پدر سلیمه در جریان فال‌فروشی دخترک قرار گرفت در حالی که سر از پا نمی‌شناخت سریعاً به مترو تجریش رفت و دخترکی را دید که انگار همزاد سلیمه بود، این شباهت دختر فا‌ل‌فروش به سلیمه شوک‌آور بود اما پدر به آرزویش نرسید و...


پدر سردرگم
«عبدالخالق ابراهیمی» در این خصوص به شوک گفت: دختر فال‌فروش خیلی شبیه سلیمه بود اما او نبود. دخترم آخرین بار با لباس مدرسه که مقنعه‌اش به رنگ آبی‌ روشن و مانتو آبی با راه‌های سفید به تن داشت خانه مادربزرگش را ترک کرد، از آن روز همه جا را زیر پا گذاشتم تا شاید کسی خبری از او داشته باشد اما هیچ‌کس نمی‌داند سلیمه کجاست؟! وی ادامه داد: وقتی متوجه شدم دختری با مشخصات سلیمه در مترو فال‌فروشی می‌‌کند با اینکه هزاران سؤال در ذهنم بود خودم را سریعاً به آنجا رساندم اما در کمال ناباوری دیدم دخترک فال‌فروش سلیمه من نیست.


در همان مترو عکس سلیمه را همه جا پخش کردم. در مسیر بازگشت به خانه بودم که یکی از مأموران مترو صدایم زد و گفت مژده بدهید دخترکت پیدا شده، بار دیگر نور امیدی در دلم روشن شد و همگام مأمور مترو شدم اما جالب اینکه مأمور مترو هم گمان می‌کرد سلیمه همان فال فروش است.


ای کاش نگاه‌های دخترک فال‌فروش آشنا بود، دستش را می‌گرفتم و با سلیمه‌ام به خانه برمی‌گشتیم تا پسرم دیگر بی‌تابی خواهرش را نکند اما افسوس که هنوز از سلیمه خبری نداریم.


بنابر این گزارش، کسانی که سرنخی از سرنوشت دختر گمشده دارند می‌توانند با شماره 1-88761620 شوک روزنامه ایران تماس بگیرند یا به پلیس 110 و پایگاه نهم تهران در شهرری مراجعه کرده و خانواده‌‌ای را از نگرانی نجات دهند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------