مجازات مرگ برای قاتل پاتوق شیشه‌ای



پسر جوانی که هم‌پاتوقی‌اش را در خانه شیشه‌ای به قتل رسانده است به قصاص نفس - اعدام - محکوم شد.این مرد در جلسه دادگاه در برابر پرسش‌های قضات جنایی هاج و واج سکوت کرده بود.

5 مرداد ماه سال جاری چند پسر جوان در خانه دوستشان «حسین» دور هم جمع شدند تا با هم بزم شیشه‌ای راه بیندازند. یک شوخی کوچک کافی بود تا یکی از میهمانان معروف به «مهدی سیاه» با صاحبخانه که حسین 23 ساله بود، درگیر شود و در توهم شیشه با هم گلاویز شدند.


وقتی با میانجیگری میهمان دیگری این درگیری خاتمه یافت و همه تصور کردند که دیگر هر دو آشتی کرده‌اند، ناگهان مهدی و حسین باز به جان هم افتادند و وی با خشم زیاد با چاقویی، صاحبخانه را به قتل رساند.


با فرار مهدی از صحنه درگیری خونین، دوستان حسین وی را به بیمارستان ضیائیان رساندند اما کار از کار گذشته بود.


با مخابره ماجرای قتل به پلیس با دستور بازپرس جنایی تهران، دستگیری مهدی در دستور کار قرار گرفت تا اینکه 17 روز بعد وی در جریان دزدی از یک آپارتمان دستگیر شد. مهدی در بازجویی اعتراف کرد که 17 روز پیش در محله فلاح دست به قتل زده و از آن روز عذاب وجدان دارد و خواب حسین را می‌بیند.


در دادگاه
صبح دیروز مهدی سیاه 25 ساله در برابر پنج قاضی شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ایستاد و قتل را به گردن گرفت.


مهدی در حالی که هاج و واج در برابر قضات کیفری ایستاده و بسختی حرف می‌زد، گفت چاقو غلاف داشت و گمان نمی‌کردم با یک ضربه حسین به قتل برسد.


بنابر این گزارش، با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیای دم، مهدی به قصاص نفس - اعدام - محکوم شد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------