بدشانسی دزدان در خودروی آتشین



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

دزدان بدشانس وقتی در‌ هاله‌ای از دود و افیون خمار شده بودند، خودرویشان آتش گرفت و رازشان فاش شد.

این حادثه هنگامی رخ داد که دزدان بعد از انتقال خودروی دزدی از استان خراسان رضوی به فریدونکنار در گوشه خیابان توقف کرده و مشغول کشیدن مواد مخدر بودند.

بنا بر این گزارش، راننده‌ای که در یکی از خیابان‌های شهر فریدونکنار تردد می‌کرد با دیدن دودی که از داخل یک خودرو سمند بیرون می‌آمد متعجب شده و به بررسی ماجرا پرداخت. در همین لحظه بود که با شنیدن فریادهای کمک خواهی دو مرد جوان که در خودرو در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند مأموران آتش‌نشانی را در جریان ماجرا قرار داد.


دقایقی بعد از این تماس خودرو‌های آتش نشانی آژیر کشان خود را به محل وقوع آتش‌سوزی رسانده و بسرعت حریق خودرو را خاموش کردند و دو سرنشین آن را نجات دادند. در حالی که به نظر می‌رسید کار به پایان رسیده و دو سرنشین جوان خودرو هم با آسیب‌های جزیی روبه‌رو شده اند و باید به بیمارستان منتقل شوند، ناگهان حادثه به‌گونه‌ای دیگر رقم خورد.


مأموران پلیس که با اطلاع از ماجرا خود را به محل حادثه رسانده بودند با دیدن شماره پلاک خودرو و آگاهی از اینکه خودرو غیربومی است، در این باره به تحقیق پرداخته و بررسی کردند. در جریان این تجسس‌ها پلیس دریافت که این خودرو چند روز پیش در استان خراسان رضوی سرقت شده است.


با توجه به این سرنخ‌ها مأموران دو سرنشین خودرو محمدحسن و یحیی را تحت تحقیق قرار دادند.  دو دزد جوان در جریان بازجویی‌های نخستین مأموران ماجرای سرقت خودرو در استان خراسان رضوی را به گردن گرفته و اعتراف کردند که قصد داشتند آن را به غرب مازندران برده و بفروشند.


با انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان، موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس است.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------