آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قاتل بی‌رحم دستگیر شد



فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات پلیسی قاتل زن میانسالی که هفته گذشته در منزلش در یکی از محلات جنوبی شهر بوشهر به قتل رسیده بود شناسایی، دستگیر و به قتل خود اعتراف کرد.

به گزارش آرمان، سردار حیدر عباس‌زاده افزود: اواسط هفته گذشته پلیس در جریان پیدا شدن جسد زن میانسالی در یک واحد آپارتمانی قرار گرفت که با حضور کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی، بررسی علمی و فنی این حادثه آغاز شد.

وی یادآورشد: با توجه به اینکه قاتل پس از ارتکاب جنایت هیچ ردی از خود به جای نگذاشته بود فرضیه‌های متعددی در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و بیش از 15 نفر از کسانی که به نوعی با مقتوله آمد و شد داشتند بازداشت و مورد تحقیق قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: مسیرهای منتهی به این پرونده به یکی از مظنونان که هویت افغانی داشت ختم شد که نامبرده تحت تحقیقات علمی و پلیسی قرار گرفت و پس از چند روز به جرم خود اعتراف کرد.

عباس‌زاده گفت: قاتل در اعترافات خود بیان کرد که بیش از یکسال با مقتوله آشنایی داشته و برای انجام کارهای منزلش به خانه وی رفت و آمد داشته است.

وی اظهار داشت: قاتل مدعی شد که مقتوله مبلغ 20میلیون ریال از وی قرضی دریافت کرده بود اما حاضر به پرداخت آن نمی‌شد و حتی منکر بدهیش نیز می‌شد.

عباس‌زاده گفت: قاتل اعتراف کرد که در روز حادثه پس از بحث و به نتیجه نرسیدن گفت‌وگو برای بازپرداخت بدهی توسط مقتوله، او را با سیم سیار برق خفه کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: پرونده قاتل برای انجام تشریفات قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است.
اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------