آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

آتش نمای برج آکسون مشهد، جان کارگری را گرفت + تصاویر



مدیرمنطقه 3 عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مرگ کارگری در پی حریق در یک مجتمع تجاری در حال ساخت خبر داد.

ابوالفضل تیموری گفت‌: در ساعت 10 صبح امروز سه شنبه حادثه آتش‌سوزی در مجتمع تجاری در حال ساخت آکسون به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی بیش از 50 آتش‌نشان را به همراه 15 خودرو و تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در میدان 17 شهریور مشهد اعزام کرد.

او با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در قسمت نمای این مجتمع تجاری در حال ساخت رخ داده و شعله‌های آتش‌ نیمی از نمای این ساختمان 17 طبقه را در برگرفته و آتش در حال سرایت به داخل ساختمان است.

مدیرمنطقه 3 عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه یک کارگر نیز مشغول کار بر روی نمای این ساختمان بود، گفت: هنگام وقوع حریق متاسفانه این کارگر در میان شعله‌های آتش محبوس شده و به علت صدمات ناشی از سوختگی، جان خود را از دست داد.

تیموری با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی ضمن مهار حریق موفق به اطفای کامل آن شدند، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است اما با توجه به اینکه کارگران مشغول ایزوگام کردن نمای این ساختمان بودند، ممکن است این موضوع علت وقوع حریق باشد.

مدیرمنطقه 3 عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر شعله‌های آتش در این ساختمان خاموش شده اما تیمی از آتش‌نشانان عملیات جست‌وجو را آغاز کردند تا در صورت آسیب‌دیدگی دیگر کارگران به آنان کمک کنند.

او گفت: تنها جان‌باخته این حادثه، کارگری است که بر روی نما دچار حریق شده و جان خود را از دست داده است.

 

اخبار,اخبار حوادث ,حادثه آتش‌سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث ,حادثه آتش‌سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث ,حادثه آتش‌سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث ,حادثه آتش‌سوزی

 اخبار حوادث - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------