پلیس دست وکیل قلابی رو کرد/ کلاهبرداری از خانواده زندانیان با وعده آزادی



جانشین انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری وکیل قلابی و همدستان او خبر داد.

سرهنگ کیومرث عزیزی جانشین انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان به کلانتری ۱۷ مبنی بر اینکه توسط شخصی وکیل نما مورد کلاهبرداری قرار گرفته است پرونده به پلیس آگاهی استان ارسال و بررسی ادعای شاکی در دستور کار، کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی مدعی بود که فرزندش به علت ارتکاب فعل خلاف قانون در اجرای حکم قضایی زندانی می‌باشد، تا اینکه دو نفر به وی مراجعه و مدعی شدند که وکیلی را سراغ دارند که می‌تواند فرزندش را تبرئه کند.

سرهنگ عزیزی گفت: شاکی ادامه داد با تبلیغات آن دو نفر و با حضور آنان شخصی که خود را وکیل معرفی می‌کرد ملاقات کرده و پس از اعلام جرم پسرم و گفتگوهای زیاد نهایتا اوراقی را به عنوان قرارداد وکالت نامه با من امضاء و مبلغ ۶۰ میلیون تومان به عنوان حق وکالت تعیین و حسابهای مختلفی را به من ارائه که در چند مرحله مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب آن‌ها واریز کردم.

این مقام مسئول انتظامی افزود: شاکی اعلام کرد پس از مدتی احساس کردم که فریب خورده‌ام و احتمالا مورد کلاهبرداری واقع شده‌ام.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: اقدامات پلیس جهت بررسی موضوع صورت گرفته و پس از اطمینان از صحت اظهارات شاکی و جمع آوری مدارک و دلائل کافی متهم و همدستان او شناسایی، احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: متهم در ابتدا منکر صحت ادعای شاکی شده اما با ارائه مدارک و دلائل محکمه پسند لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف نمود و از طریق مرجع قضایی با صدور قرار مناسب در اختیار پلیس قرار گرفت.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------