"فیس بوک در حمام" بلای جان دختر جوان شد/ پلیس شرکت اپل را مقصر مرگ اوجینا می‌داند



اخبار,اخبار حوادث ,برق گرفتگی

یک دختر جوان اهل روسیه ، بعداز چک کردن تلفن همراهش در حمام، در حالی که کابل شارژ آن به برق متصل بود ، جان خود را از دست داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "اوجینا اسویریدنکو" 24  ساله در حالی که در حمام بدنش خیس بود، تلفن همراه خود را به پریز برق متصل کرد و مشغول چک کردن شبکه فیسبوک خود شد.
 
به گزارش پلیس، هم خانه "اوجینا"  متوجه شد که او زمان زیادی است که در حمام به سر می برد، بنابراین وقتی که او را صدا زد اما جوابی نشنید ، با نگرانی در قفل شده را باز کرد.
 
خانم " یاروسلاو دوبینینا" می گوید: من متوجه شدم که او زیاد تر از حالت معمول در حمام مانده است. بنابراین با نگرانی او را صدا زدم اما هیج جوابی از سمت او نیامد. به سختی در قفل شده را باز کردم و زمانی که داخل حمام شدم  بدن " اوچینا" را دیدم که روی آب شناور است، در حالی که  رنگ صورتش کبود شده بود.
 
او افزود: به محض اینکه تلفن همراهش را که در پایین وان حمام، به کابل شارژ متصل بود دیدم ،فهمیدم چه اتفاقی افتاده است . در حالی که از شدت ناراحتی اشک می ریختم کابل شارژ تلفن همراه را از برق جدا کرده و بدن بی جان او را از آب بیرون کشیدم.
 
این دختر 23 ساله که مدت زیادی بود با " اوجینا" در یک خانه مشترک در شهر مسکو روسیه زندگی می کردند، با ناراحتی به روزنامه ها گفت: بدن او هنوز از شوک حاصل از برق گرفتگی می لرزید.
 
این دختر فورا با آمبولانس تماس گرفت و برای تیم پزشکان شرح داد که چه اتفاقی رخ داده است. اما"اوجینا"  قبل از اینکه به بیمارستان برسد جان خود را از دست داد.
 
پلیس هنوز در حال بررسی است که ببیند آیا کابل شارژ تلفن همراه بریده شده بود و یا دستگاه  تلفن همراه و کابل شارژ آن یک کالای اصل مخصوص شرکت اپل بوده است یا کالایی تقلبی محسوب می شد که البته پلیس بیشتر شرکت اپل را مقصر می‌داند.
 
مرگ این دختر 24 ساله تنها 6 روز بعد از مرگ دختر 16 ساله دیگری در روسیه که در حادثه ای مشابه در حمام دچار برق گرفتگی شده بود، اتفاق افتاد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------