آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قاتل خواهران دوقلو در انتظار حکم دادگاه



جوانی که بعد از شکست عشقی، دختر موردعلاقه خود و خواهر او را به قتل رسانده بود در انتظار حکم دادگاه به سر می‌برد.

این جنایت روز ١١بهمن اتفاق افتاد و متهم به قتل در عملیاتی ضربتی دستگیر شد. سپس پرونده او به صورت فوق‌العاده به جریان افتاد. دو خواهر دوقلو به نام‌های فرزانه و فرشته ساعت ٧:٣٠ صبح شنبه ١١بهمن از خانه‌شان در روستایی حوالی جیرفت خارج شدند تا به مدرسه بروند.

 

آنها در حاشیه جاده روستایی در حرکت بودند که ناگهان تصادفی مهیب رخ داد و راننده به سرعت گریخت.

 

دقایقی بعد امدادگران اورژانس و ماموران پلیس در محل حاضر شدند. ابتدا دودختر به بیمارستان انتقال یافتند و معلوم شد هر دو به علت شدت تصادف به کما رفته‌اند. از سوی دیگر ماموران پلیس با بررسی صحنه حادثه متوجه شدند خودرو وانت که در لاین مخالف در حرکت بود به عمد به سمت دو خواهر تغییر مسیر داده و آنها را زیر گرفته است.

 

شواهد موجود در عمدی‌بودن سانحه تردیدی باقی نمی‌گذاشت. به همین دلیل کارآگاهان جنایی از واقعه مطلع شدند و تحقیقاتی را آغاز کردند. شاهدانی که صحنه تصادف را دیده بودند، گفتند شماره پلاک وانت را یادداشت کرده‌اند، به این ترتیب نخستین سرنخ به دست آمد. از سویی اعضای خانواده دوقلوها توضیح دادند فرشته خواستگاری داشت که با جواب منفی مواجه شده و بعد از آن مزاحمت‌هایی ایجاد کرده بود.

 

آنها توضیح دادند پسر جوان تهدید‌هایی کرده بود اما اعضای خانواده هرگز این حرف‌ها را جدی نمی‌گرفتند. تحقیق برای دستگیری قاتل و همچنین تلاش به‌منظور نجات جان دوقلوها همزمان ادامه داشت تا اینکه فرزانه جان باخت.

 

پس از آن والدین داغدار که از مرگ مغزی فرشته مطمئن شده بودند با اهدای اعضای بدن او موافقت کردند. در سوی دیگر، ماموران با ردیابی خودرو وانت مالک آن را شناسایی کردند اما این مرد گفت خودرو روز حادثه در اختیار برادرش بود که در روستایی دیگر سکونت دارد.

 

برادر این فرد همان خواستگار فرشته بود و ماموران توانستند وی را که فراری شده بود، بازداشت کنند. ماموران هنگام بازرسی وانت آثار خون داخل کابین آن را مشاهده کردند و سپس زخم‌هایی را روی بدن متهم دیدند که نشان می‌داد او بعد از کشتن دو خواهر اقدام به خودزنی کرده اما جان به در برده است.

 

در همان اثنا که رسیدگی به پرونده قتل خواهران دوقلو ادامه داشت، بازپرس جنایی جیرفت به پرونده قتل دختری دیگر که او نیز توسط خواستگار خود کشته شده بود، رسیدگی می‌کرد تا اینکه بالاخره پرونده‌ها به دادگاه کیفری استان کرمان ارجاع شد. 

 

احمدعلی انجم، رییس دادگستری جیرفت در این‌باره گفت: پرونده قتل اخیر در شهرستان جیرفت با صدور کیفرخواست برای تعیین تکلیف و صدور حکم به دادگاه کیفری استان ارسال شده و تاکنون در دادگاه کیفری استان نیز در یک مرحله پرونده قتل سه‌دختر مورد بررسی قرار گرفته است. او با اشاره به حساسیت رییس کل دادگستری استان کرمان در خصوص این پرونده‌ها بیان کرد: امید است طی یکی، دوهفته حکم درباره این پرونده‌ها صادر شود. دستگاه قضایی با قاطعیت هرچه تمام‌تر روند رسیدگی به پرونده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------