آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

نجات کودک از اسارتگاه گروگانگیر آشنا



اخبار,اخبار حوادث ,گروگانگیری

دایی افیونی طراح اصلی گروگانگیری خواهرزاده‌اش بود و می‌خواست باجگیری میلیونی کند.

فرمانده پلیس خراسان رضوی به شوک گفت:  دو مرد موتور سوار روز سه‌شنبه گذشته  کودک 8 ساله‌ای به نام «ابوالفضل» را در خیابان عدالت شهر تربت‌حیدریه  ربودند. آنها پس از چند ساعت در تماس با خانواده این کودک اظهار داشتند در ازای آزادی گروگان خود 25 میلیون تومان می‌خواهند.


با مخابره این آدم‌ربایی به پلیس 110، کارآگاهان تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند، پلیس  با بررسی دقیق  سرنخ‌های موجود یکی از عاملان آدم‌ربایی را که دایی 45 ساله پسربچه است و به موادمخدر اعتیاد  دارد شناسایی و دستگیر کرد. این مرد که «علیرضا» نام دارد در اعتراف‌های خود گفت: با همدستی یکی از دوستانم به نام «حسین» که او هم به موادمخدر اعتیاد دارد  نقشه ربودن خواهرزاده‌ام را کشیدیم و ما نقشه خود را عملی کردیم و دوستم بچه را همراه خود به مشهد برده است.


سرتیپ بهمن امیری‌مقدم گفت:  با به دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان  ردزنی‌های اطلاعاتی خود را در مشهد آغازکردند و پس از گذشت سه شبانه‌روز توانستند اسارتگاه کودک را در خیابان نواب مشهد شناسایی کنند.


کارآگاهان در اقدامی غافلگیرانه همدست دایی این کودک را نیز دستگیر کردند و ابوالفضل  سالم و سلامت به  آغوش خانواده خود بازگشت.


دایی افیونی در اعتراف‌های خود  گفت چون خواهرم وضعیت  اقتصادی خوبی دارد این نقشه را کشیدم تا بتوانم از او اخاذی کنم.


بنابر این گزارش، تحقیقات درباره این پرونده  با دستور قاضی نعمتی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب تربت‌حیدریه همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------