فرود اضطراری به خاطر مزاحمت‌های مرد عریان/ هیچکس از مسافران هواپیما آسیب ندیدند + عکس



هواپیمای ایرلندی به خاطر یک مرد مست که در طول پرواز اعمال عجیبی از او سر زده و در حالی که برهنه شده بود، به کابین هواپیما مشت می کوبید،مجبوربه فرود اضطراری در فرودگاه دانمارک شد تا این مرد دیوانه را به پلیس تحویل بدهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فیلم هایی که توسط مسافران، در پرواز هواپیما از شهر "ریگا" کشور لیتوانی به ایرلند گرفته شده ، مرد مستی را  نشان می دهد که در حال برهنه شدن است و همینطور با ایجاد کردن صداهای عجیب موجب برهم زدن آرامش مسافران می شود.
 
زمانی که مسافران مبهوت به او نگاه می کردند،این مرد به طرز مسخره ای ماهیچه های بدنش را تکان می داد و با آرنج خود به دیوار های کابین هواپیما می کوبید.
 
در این ماجرا که در پنج شنبه شب گذشته اتفاق افتاد، سرانجام مسافران توانستند این مرد دیوانه و مست را به سختی مهار کنند .اما خلبان هواپیما برای اطمینان بیشتر و آرامش مسافران تصمیم گرفت تا از مسیر خود منحرف شده و در فرودگاه  کشور دانمارک توقف کند تا مامورین پلیس این مرد مست را دستگیر کنند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,  فرود اضطراری هواپیما

 
مامورپلیس " پیتر هالستروم" از اداره پلیس شهر"جوتلند" دانمارک  به روزنامه ها گفت:این هواپیما به دلیل مزاحمت های بیش از حد یک مرد مست مجبور شد تا از مسیر اصلی خود به سمت ایرلند منحرف شده و ناچارا در فرودگاه " جوتلند" برای دستگیری او متوقف شود.
 
او افزود: این مرد  به حدی رفتارهای روان پریشانه و عجیبی داشت که کارکنان هواپیما نتوانستند تا او را مهار کنند. سرانجام این مرد مست توسط چند تن از مسافرین مهار شد وگفته می شود هیچ یک از مسافرین دچار آسیب  جدی نشده است.
 
یک سخنگو از این شرکت هواپیمایی می گوید: این شخص مزاحم برای همیشه از پرواز با خطوط هواپیمایی شرکت ما منع خواهد شد.هیج یک از کارکنان و روسای این شرکت نمی توانند رفتار های خلاف قانون و مخل آسایش مردم را تحمل کنند.شرکت ما از همه مسافرین عذرخواهی می کند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------