اصرار بر بی‌گناهی در جنایت زمین والیبال



اخبار,اخبار حوادث , قتل

صبح دیروز جلسه رسیدگی به پرونده قتل جوان 25 ساله‌ای به نام رامین در شعبه 74 دادگاه کیفری به ریاست قاضی عبداللهی و همراهی چهار قاضی مستشار برگزار شد.

به گزارش پرونده 6 آبان‌ماه سال 92 جوانی معروف به علی دراز 21 ساله در پارک اقاقیا در بلوار ابوذر مشغول بازی والیبال بود که از دوستانش جدا شد و نزدیک محلی که رامین، برادرش و چند تن از دوستانش نشسته بودند رفتار ناشایستی از خود نشان داد.

 

رامین 25 ساله که از رفتار وی ناراحت شده بود به سمت علی رفت. اعتراض رامین به علی دراز درگیری را رقم زد و همزمان برادر رامین بسرعت خود را به آن دو رساند و سعی کرد با میانجیگری ماجرا را خاتمه دهد. در حالی که همه تصور می‌کردند درگیری به خط پایان رسیده است ناگهان فریادهای سوختم سوختم رامین بلند شد و همه دیدند گردن این پسر خونریزی شدیدی دارد و علی دراز در حالی که چاقویی در دست دارد فرار می‌کند.
رامین به قتل رسید و پلیس پس از 26 روز علی دراز را دستگیر کرد و تحت بازجویی قرار داد.


علی که در زمان فرار در خانه یکی از بستگانش پنهان شده بود در تجسس‌ها قتل را به گردن گرفت.


در ابتدای جلسه محاکمه این قاتل وقتی خانواده رامین خواستار قصاص وی شدند، علی دراز پشت تریبون ایستاد و گفت: من قاتل نیستم و آن روز پس از درگیری لفظی من و رامین او برایم چاقو کشید دوستانش هم با دیدن این صحنه به سمت ما آمدند من که ترسیده بودم پس از زخمی شدن سرم توسط رامین او را هل دادم و بسرعت از محل گریختم.وی افزود: من نمی‌دانم رامین چگونه کشته شده است شاید دوستانش به او ضربه‌ای زده‌اند یا با شخص دیگری درگیر شده است.

 

وی در ادامه مدعی شد اعترافات قبلی اش مبنی بر اینکه قتل را وی انجام داده است در شرایط روحی و روانی خاص بوده است. وی درخصوص علت فرارش به 5 قاضی جنایی گفت: از ماجرای قتل خبر نداشته‌ام و این 26 روز را در خانه ساناز دخترخاله‌ام به‌سر بردم.


بنابر این گزارش، 5 قاضی پس از شنیدن ادعاهای این پسر وارد شور شدند تا بزودی حکم را صادر کنند.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------