عامل جنایت باغ کن خود را به پلیس معرفی کرد + عکس



مردی که دوستش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود ، خودش را پس از جنایت به پلیس آگاهی معرفی کرد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 23:30 یکشنبه 5 بهمن 1393، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح به کلانتری 142 کن اعلام شد.

با حضور مأموران در محل اعلام شده - واقع در یک باغ مسکونی در خیابان کوهسار – جوانی بنام «علیرضا» از ناحیه گردن مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شده است.

پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ
با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت اصابت ضربه چاقو به شریان حیاتی ناحیه گردن و خونریزی شدید، «علیرضا . الف» (24 ساله)، فوت کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شناسایی قاتل
کارآگاهان اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سکونت مقتول (محل ارتکاب جنایت) اطلاع پیدا کردند که شب حادثه مقتول بهمراه یکی از دوستانش بنام «مهدی» به داخل باغ آمده که ناگهان با یکدیگر درگیر شده و «مهدی» با زدن ضربه چاقو به گردن «علیرضا» از محل متواری شده است.

اخبار,اخبار حوادث , پرونده قتل

 
اعضای خانواده مقتول در اظهارات خود عنوان کردند : در داخل ساختمان بودیم که ناگهان صدای فریادهای «علیرضا» را شنیدیم که درخواست کمک می کرد بلافاصله خودمان را به داخل باغ رسانده و «علیرضا» را مشاهده کردیم که گلویش را گرفته و درخواست کمک می کرد در همین زمان، «مهدی» نیز در حال خارج شدن از داخل باغ بود که به علت وضعیت «علیرضا»، بلافاصله او را به بیمارستان بردیم و به تعقیب او نرفیتم.

کشف خودرو قاتل در محل جنایت
همزمان با مراجعه کارآگاهان به محل زندگی مقتول، کارآگاهان در مقابل درب ورودی باغ موفق به شناسایی خودرو پژو 405 قرمز متعلق به متهم پرونده بنام «مهدی . ف» (30 ساله) شدند که به نظر می رسید با توجه به عرض کم کوچه، قاتل در لحظه فرار موفق به خارج کردن خودرو از داخل کوچه منتهی به باغ نشده و به همین علت، پس از رها کردن خودرو شخصی اش از محل متواری شده است.

من قاتل هستم
با توجه به شواهد ودلایل بدست آمده که نشان از ارتکاب جنایت توسط «مهدی . ف» داشت، کارآگاهان بلافلاصله به محل زندگی وی در نزدیکی محل وقوع جنلایت مراجعه و اطلاع پیدا کردند که متهم از این محل متواری شده لذا در ادامه اقدامات جهت دستگیری متهم، مشاوره های لازم به خانواده متهم جهت همکاری با پلیس ارائه شد.

اخبار,اخبار حوادث , پرونده قتل

 
ساعت 9صبح امروز چهارشنبه 29 بهمن 1393 فردی با مراجعه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، ضمن معرفی خود بنام «مهدی . ف» گفت:من قاتل «علیرضا . د» هستم.

متهم در خصوص ارتکاب جنایت گفت:از چندی پیش با «علیرضا» بر سر برخی موضوعات شخصی اختلاف پیدا کرده بودم و به همین علت از من دعوت کرد تا برای صحبت به باغ آنها بروم. شب حادثه به داخل باغ رفته و در حال صحبت کردن بودیم که در یک لحظه صحبت هایمان به درگیری فیزیکی کشیده شد و من نیز با چاقو، ضربه ای به گردن علیرضا زده و از محل فرار کردم.

 

اخبار,اخبار حوادث , پرونده قتل

 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ضمن اشاره به این موضوع که متهم در سال 1386 و با تشخیص کمیسیون نظام پزشکی سازمان نظام وظیفه عمومی و به خاطر بیماری روحی – روانی از خدمت زیر پرچم معاف گردیده، افزود: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و جهت صدور دستور قضایی، متهم به شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران بزرگ اعزام گردید و مقام محترم قضایی با صدور قرار بازداشت موقت، «مهدی . ف» را جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن انگیزه واقعی جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------