آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد تومانی



سرکرده باند کلاهبرداری که با فروش ۵۹۰ هکتار زمین‌های اطراف شیراز دست به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد تومانی از ۸۰۰ نفر زده بود، در تهران دستگیر شد.

به گزارش همشهری، اين مرد و همدستانش از مدتي قبل با انتشار آگهي، مدعي شدند كه قصد فروش مقداري زمين در اطراف شيراز با قيمتي مناسب را دارند. اين در حالي بود كه هيچ‌كدام از قطعات مورد نظر متعلق به آنها نبود. به‌دنبال اين ماجرا عده زيادي از خريداران با مرد كلاهبردار و همدستانش وارد معامله شدند و با حضور در بنگاه‌هايي كه آنها داير كرده بودند 200 ميليارد تومان بابت خريد زمين‌ها پرداختند تا اينكه ناگهان سردسته باند ناپديد شد و فرار كرد.

با شكايت مالباختگان، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي استان فارس وارد عمل شدند و پس از يك‌ماه تحقيقات تخصصي توانستند كلاهبردارها را در تهران دستگير كنند. به گفته سردار احمدعلي گودرزي، رئيس پليس استان فارس، با دستگيري عامل اصلي اين كلاهبرداري بزرگ و اعتراف او به فريب طعمه‌هايش، وي و همدستانش با صدور قرار بازداشت راهي زندان شدند.
اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------