آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

بازداشت قاتل فراري پس از سه سال



فردي كه سه سال پيش در نزاعي دسته‌جمعي مرتكب قتل شده بود توسط پليس خراسان جنوبي در يك كارگاه نجاري شناسايي و بازداشت شد.

بامداد مهرماه سال ٩٠ بود كه كاركنان يك ايستگاه پمپ بنزين در شهرستان قائن با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ تماس گرفتند و ماموران را در جريان وقوع نزاعي دسته جمعي قرار دادند. با حضور ماموران در محل مشخص شد در جريان نزاعي دسته‌جمعي بين سه نفر، فردي با ضربه چاقو به‌شدت مجروح و به دليل خونريزي جان خود را از دست داده و ضارب نيز از محل متواري شده است.


با آْغاز رسيدگي به پرونده، بازرسي از خانه متهم در دستور كار قرار گرفت اما ماموران متوجه شدند كه او براي فرار از دست پليس بارها محل سكونت خود را به استان‌هاي مختلف تغيير داده و آخرين بار در استان‌هاي مازندران، مشهد و زاهدان نيز ديده شده است.


سرهنگ پرويز عرب‌زاده، رييس پليس آگاهي خراسان جنوبي با اشاره به اقامت متهم در تهران، از شناسايي او در يك كارگاه نجاري خبر داد و گفت: با انجام اقدامات پليسي، مشخص شد كه متهم در يك كارگاه نجاري در تهران مشغول به كار شده است كه به اين ترتيب او تحت نظر قرار گرفت و سرانجام در عملياتي غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.


به گفته سرهنگ عرب‌زاده متهم در جريان بازجويي‌ها انگيزه خود از ارتكاب قتل را «اختلافات مالي و خانوادگي» با مقتول عنوان كرد و در شرح روز حادثه گفت: در روز حادثه سر اختلاف مالي و خانوادگي بارديگر با مقتول و برادرش درگير شدم. وقتي درگيري ما بالا گرفت، چاقويي را برداشتم و چند ضربه به هر دو آنها زدم و از محل دور شدم.
با اعتراف صريح متهم پرونده مختومه و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------