جزئیات قتل پلیس تازه داماد در آتش‌‌بازی چهارشنبه سوری



اخبار,اخبار حوادث , قتل

پرونده قتل پلیس تازه‌داماد در آتش‌بازی چهارشنبه سوری روی میز پنج قاضی دادگاه جنایی تهران قرار گرفت.

ساعت 10 شب 27 اسفند سال 92 تیمی از مأموران موتورسوار کلانتری 108 نواب راهی خیابان‌ها شدند تا امنیت را در چهارشنبه سوری فراهم کنند  و مانع ترس و دلهره اهالی خیابان‌های اطراف بزرگراه نواب شوند.‌هادی پلیس تازه‌دامــــاد که 29 ساله بود و دو ماه از ازدواج وی می‌گذشت در حال گشتزنی بود که ناگهان صدای مهیبی در فضا پیچید و دود غلیظی جلوی کاروان پلیس موتورسوار را پر کرد و این در حالی بود که همه شوکه به صحنه‌ای تلخ خیره شده بودند که باورکردنی نبود.

 

یک نارنجک به سر ‌هادی اصابت کرده بود و این پلیس جوان با انفجار نارنجک دستی تعادل خود را از دست داده و به خودروی پارک شده‌ای کنار خیابان برخورد کرد و نقش زمین شد.


مأموران در میان دود و آتش با سرعت به اورژانس زنگ زدند و دقایقی بعد پیکر نیمه‌جان‌ هادی به بیمارستان لقمان الدوله انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت و با وجود تلاش پزشکان به کما فرو رفت و دو ماه بعد تسلیم مرگ شد.


این در حالی بود که پس از تجسس‌های تخصصی پلیس و بررسی فیلم‌ دوربین‌های مداربسته در محل انفجار نارنجک دستی کمتر از 72 ساعت آرش که عامل این حادثه بود دستگیر شد و با مرگ پلیس جوان در برابر اتهام قتل قرار گرفت.


آرش در تحقیقات پلیسی پذیرفت که برای آتش‌بازی نارنجک را پرتاب کرده است.بنابر این گزارش، دیروز قرار بود پرونده مرگ این تازه داماد در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شود که به خاطر برخی مشکلات به روز دیگری موکول شد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------