توهم پدر دخترش را به شخصیت کارتنی تبدیل کرد/ قتل دختر یک ساله با کوبیدن به دیوار+ عکس



یک مرد روانی اهل مکزیک ، بعد از دعوای خشونت آمیز با همسرش و توهمی که ناشی از مواد مخدر و مشروبات الکی بوجود آمده بود ، دختر 1 ساله همسرش را مانند یک شخصیت کارتونی قاتل تصور کرد که می خواهد او را بکشد، سپس این دختر کوچک بیگناه را تا حدی مورد ضرب و شتم قرار داد تا اینکه به طرز وحشتناکی جان سپرد....

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  مردی روانی با نام " دیوید باسیلیو کوا"  بعد از یک دعوای وحشیانه با همسرش که ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی بود، دختر 1 ساله همسرش را از ناحیه گردن بلند کرد و پس از چندین بار پرتاب کردن او به سمت دیوار ، به طور مکرر با مشت هایش به شکم کودک بی گناه کوبید.
 
این دختر 1 ساله ، با نام " ماریا" در اثر شدت جراحات ناشی از این حمله وحشیانه مرد، اما " کوا" به پزشکان گفته بود که "ماریا" از پله های خانه به پایین افتاده و مرده است.
 
پزشکان که به  " کوا" مشکوک شده بودند با پلیس تماس گرفتند و بعد از چند روز بازجویی سرانجام با اقرار " کوا" حقیقت وحشتناک این حادثه افشا شد.
 
یک سخنگو از پلیس مکزیکو می گوید: از شدت جراحات  کودک 1 ساله مشخص بود که این صدمات در اثر یک حادثه بوجود نیامده  و پیامد یک ضرب و شتم وحشیانه است.

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 
او افزود: زمانی که پلیس از مادر و ناپدری " ماریا" 1 ساله بازجویی به عمل آوردند، آنها ابتدا انکارکردند اما سرانجام " کوا"  مجبور شد به کشتن دختر همسرش اقرار کند. " کوا" گفت که بعد از یک دعوای خشن با همسرش در حال تماشای تلویزیون بود، اما به دلیل توهمات ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی دختر 1 ساله همسرش را مانند شخصیت شیطانی وقاتل یک کارتون معروف، تصور کرد که  قصد دارد به او حمله کند .
 
" کوا " بیان کرد که او بعد از تصور " ماریا" 1 ساله به عنوان یک قاتل کارتونی میخواست تا از خودش دفاع کند و  قصد کشتن او را نداشت. " کوا" گفت که او در حال طبیعی خود نبود و  نمی فهمید چه کاری انجام می دهد.
 
همسر " کوا" و مادر قربانی 1 ساله ،به نام " لورنا آگویلار" 19 ساله به پلیس گفت که همسرش همیشه از توجهی که او به دخترش داشت ، حسادت می کرد.
 
خانم " آگویلار" بیان کرد: " کوا" در روز کشتن دخترم، به من حمله کرد و مرا از خانه بیرون انداخت.زمانی که به خانه بازگشتم و جسد دختر بی گناهم را درروی زمین دیدم، او مرا با چاقو تهدید کرد که به پلیس بگویم " ماریا" از پله های خانه افتاده و پس از آن مرده است.

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 
عموی خانم " آگویلار" به رسانه های محلی گفت: " لورنا" نمی توانست به پلیس حقیقت را بگوید او توسط همسر روانی و معتادش با چاقو تهدید شده و ترسیده بود. " کوا" همیشه با " لورنا" بدرفتاری می کرد."کوا" مردی وحشی و روان پریش است و تنها او مسئول مرگ " ماریا"ی کوچک است.
 
او افزود: ما از پلیس برای آزادی برادر زاده ام " لورنا" از زندان درخواست داده ایم.چرا که او درقتل دخترش بی گناه است و پس از مرگ تنها دخترش از افسردگی رنج می برد.
 
محاکمه این قاتل روان پریش " کوا" همچنان ادامه دارد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------