دردسر عجیبی که تبهکاری یک دوست برای یک خانواده ایجاد کرد



اواسط دی‌ماه سال‌جاری مأموران پلیس در گشتزنی محلی به موتوری برخوردند که مقابل در خانه‌ای پارک شده بود. وقتی بررسی پلاک موتورسیکلت نشان داد آن موتور سرقتی است بررسی‌های میدانی پلیس آغاز شد.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد چند روزی است که این موتور برابر خانه‌ یکی از همسایگان پارک است و احتمالاً موتور متعلق به آنها است و همین کافی بود تا مرد همسایه تحت بازجویی قرار گیرد.


این مرد به پلیس گفت: چند روز پیش یکی از دوستانم به درخانه‌ام آمد و به من گفت عازم سفر است و خواهش کرد موتورش چند روزی برابر خانه ما باشد، من نیز به او اعتماد و قبول کردم موتورش را چند روزی نگه دارم. وی وقتی شنید موتور دزدی است در ادامه افزود: هرگز فکر نمی‌کردم ممکن است موتور سرقتی باشد. با وجود این ادعاها مرد همسایه بازداشت شد و چون برای اثبات ادعاهای خود مدرکی نداشت پشت میله‌های بازداشتگاه افتاد.


از سوی دیگر، خانواده این مرد که می‌دانستند او بیگناه است سعی کردند دوست تبهکار او را پیدا کنند اما هیچ اثری از این آشنا نبود.


همین امر باعث شد آنها برای رهایی پدر خانواده که 28 روز در بازداشت به سر می‌برد از صاحب موتور رضایت بگیرند.


با ارجاع پرونده سرقت موتورسیکلت به دادسرای سعادت‌آباد، مردی که فریب دوستش را خورده بود مقابل بازپرس ایستاد و باز ادعاهایش مبنی بر بیگناهی را تکرار کرد.


بازپرس پس از تحقیقات برای این مرد قرار کفالت تعیین و دستور ادامه رسیدگی برای یافتن دزد اصلی را صادر کرد.


بنابر این گزارش، مرد همسایه که به‌خاطر اعتماد به دوست تبهکارش به دردسر افتاده بود با سپردن کفالت آزاد شد.
اخبار حوادث - ایران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------