خبرنگار جوان در دام زورگیران بزرگراه تاریک



زورگیران بزرگراه، خبرنگار ورزشی‌نویس را ربودند و پس از سرقت او را در بیابان رها کردند.

شامگاه 30 بهمن ماه سال جاری پسرجوانی هراسان خود را به کلانتری 146 حکیمیه رساند و از زورگیری چهار مرد خشن پرده برداشت.


این خبرنگار 24 ساله که هنوز در شوک حادثه پیش آمده بود،‌ گفت: از هیأت عزاداری به سمت خانه‌مان در حکیمیه برمی‌گشتم، ساعت 10 بود که در حوالی بزرگراه بابایی منتظر تاکسی ایستادم تا سوار شوم.

 

مدتی گذشت و خبری از تاکسی نشد تا اینکه یک خودروی شخصی نوک‌مدادی جلوی پایم ایستاد. با دیدن مسافران داخل خودرو کمی خیالم راحت شد. در صندلی عقب کنار دو مرد دیگر نشستم تا هر چه زودتر به مقصد برسم، از سمت غرب به شرق می‌رفتیم که 10 دقیقه بعد تیزی چاقو را در پهلویم احساس کردم.

 

به قدری شوکه شده بودم که نمی‌دانستم باید چه کنم؟! دو مرد با مشت و لگد مرا بین خودشان گذاشتند تا نتوانم در خودرو را باز کنم، راننده پسری جوان با ظاهری موجه بود. او گفت نباید حرفی بزنم، مرد دیگری هم که کنار راننده نشسته بود دائماً‌ تهدیدم می‌کرد.

 

آنها خواستند دار و ندارم را تحویلشان بدهم، ابتدا مقاومت کردم اما وقتی دو مرد خشن یک چاقو را پشت گردنم و دیگری را روی پهلویم قرار دادند از ترس سکوت کردم و هر چه داشتم را به آنها دادم.

 

التماس‌ها و قسم‌خوردن‌هایم هیچ فایده‌ای نداشت، آنها همه اموالم به ارزش 4 میلیون تومان که گوشی آیفون، ساعت مچی و کیف دستی پر از مدارک و مطالب خبرنگاری‌ام بود را دزدیدند و به سمت انتهای بزرگراه بابایی شرق حرکت کردند. حدود 100 متر مانده به ورودی بزرگراه روبه‌روی پارکینگ خوجیر با کتک‌کاری و تهدید مرا به بیرون از خودرو پرتاب کردند و من در یک بیابان تاریک تنها ماندم.


«احسان» ادامه داد: آنها با چاقو دست و پایم را زخمی و پس از کتک‌زدن رهایم کردند و رفتند، در تاریکی شب و ترس حتی نتوانستم پلاک خودرو را بردارم.


با ادعاهای این پسر 24 ساله با دستور بازپرس پرونده از ناحیه 34 تهران رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.


کارآگاهان باتوجه به اظهارات این خبرنگار به بررسی آلبوم تبهکاران حرفه‌ای پرداختند که احسان با دیدن عکس‌های زورگیران توانست یکی از آنان را شناسایی کند و سرنخ اصلی را در اختیار تیم تحقیق قرار داد.


بنابر این گزارش، مأموران برای دستگیری این زورگیر و همدستانش در حال انجام اقدامات ویژه پلیسی هستند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------