آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

رازگشایی پلیس از مرگ مشکوک دو برادر



فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: راز مشکوک مرگ دو برادر اهل ساری که جسد آنها در حوالی محور دامغان - کیاسر در این استان پیدا شده بود کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا میرزایی گفت: جسد این دو برادر ساعت دو بامداد سی ام بهمن در حوالی یکی از روستاهای دامغان کشف شده بود.

وی با اشاره به کشف این دو جسد با مشاهده یک دستگاه خودروی مزدا وانت رها شده در کنار جاده از سوی دامداران منطقه، افزود: ماموران با راهنمایی این افراد جسد دو برادر را 200 متر جلوتر در داخل کانال عبور سیلاب کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه جسدها مربوط به دو برادر 31 و 33 ساله اهل مازندران بود، ادامه داد: تحقیقات تخصصی پلیس از (ت - ط) چوپان منطقه به کشف یک قبضه سلاح شکاری در شیار کوهی در همان حوالی انجامید.

میرزایی اظهار کرد: این چوپان اعتراف کرد پس از مشاهده اجساد، سلاح شکاری را به اتفاق صاحب کارش در کوهستان مخفی کرده است.

وی با اشاره به اینکه شواهد ماموران را به سمت فرضیه خودکشی برادران سوق داد، افزود: دامدار 41 ساله آشنا با این دو برادر در تحقیقات اعتراف کرد که آنها روز قبل یک قبضه سلاح شکاری به همراه چهار گلوله از وی خریداری کردند.

وی با اشاره به اذعان والدین این دو فرد مبنی بر اقدام به خودکشی دو برادر در چند روز گذشته که آثار آن بر مچ دست اجساد مشهود بود، گفت: با سر رسیدن والدین آنها از خودکشی نجات یافته بودند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان داد (م - ش) 31 ساله با شلیک گلوله به سر برادرش وی را به قتل رسانده و سپس با شلیک گلوله دوم به سر خودکشی کرده است
اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------