آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

انتقام‌گیری در شبکه اجتماعی موبایلی



زنی که عکس‌های غیراخلاقی جعلی از همکارش را در شبکه‌ اجتماعی موبایلی منتشر کرده بود، انگیزه‌اش از این کار را رقابت شغلی عنوان کرد.

چندی پیش زنی ٣١ساله به‌نام سارا با مراجعه به ماموران پلیس فتای پایتخت، از انتشار عکس‌های خصوصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی خبر داد.


سارا گفت: «من در شرکت گردشگری‌ای که در زمینه تورهای مسافرتی فعالیت می‌کند اشتغال دارم به همین دلیل برای تعامل بیشتر با همکاران دیگرم، در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی عضو گروهی شدم که در زمینه گردشگری و توریستی فعالیت دارد.


پس از مدتی که از عضویت من در این گروه گذشت، متوجه شدم عکس‌های خصوصی‌ام با حالتی زننده‌ و غیراخلاقی، در این شبکه‌ اجتماعی و این گروه منتشر شده و در حال دست‌به‌دست‌شدن است.»


به‌دنبال شکایت زن جوان، بررسی این پرونده در دستور کار مهندسان و کارشناسان پلیس فتای پایتخت قرار گرفت.


این در حالی بود که زن جوان اصرار داشت علاوه‌بر انتشار برخی از عکس‌های خصوصی وی، در بعضی از عکس‌های دیگر که کاملا غیراخلاقی است، از چهره او سوءاستفاده شده و این عکس‌ها جعلی است. ماموران با بررسی مطالب به‌اشتراک‌گذاشته در این گروه متوجه صحت گفته‌های زن جوان شدند و دریافتند برخی از عکس‌های منتشرشده جعلی است و توسط فردی حرفه‌ای با دستکاری‌های فنی ساخته شده است. ماموران در ادامه توانستند رد دختری ٢٧ساله به نام «نازنین» را در این پرونده کشف کنند.


نازنین که با شاکی پرونده همکار بود، به‌سرعت دستگیر شد و در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به ارتکاب جرم اظهار کرد: «من و سارا در شرکتی توریستی و گردشگری با یکدیگر همکار بودیم و در زمینه کاری، رقابت شدیدی با یکدیگر داشتیم، از این‌رو زمانی که در این شبکه اجتماعی موبایلی، همگروه شدیم، توانستم با ترفندی خاص، عکس‌های خصوصی وی را که در اختیار داشتم با دستکاری‌های کامپیوتری به تصاویر غیراخلاقی تبدیل کنم.


این عکس‌ها را فقط به‌عنوان «شوخی» در شبکه‌ موبایلی و این گروه خاص، منتشر کردم.» سرهنگ محمدمهدی کاکوان- رییس پلیس فتای پایتخت- با تایید این خبر گفت: «دختر ٢٧ساله در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.»
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------