قتل بیرحمانه کودک 8 ساله



کودک هشت ساله‌ای قربانی یک انتقامجویی خانوادگی شد. 

پسربچه هشت ساله که «حمزه» نام داشت صبح بارانی یکشنبه دوم اسفندماه با عجله از خواب بیدار شد و بدون آنکه صبحانه بخورد به مدرسه‌اش در خیابان طبرسی شمالی 30 مشهد رفت.  ساعت 11:45 او از مدرسه تعطیل شد اما مرد جوانی پسرک را با خود برد و دیگر هیچ خبری از کودک دانش‌آموز نشد.

 

خانواده حمزه  با نگرانی موضوع  را به پلیس 110 اعلام کردند و به دستور مقام قضایی، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات در این باره را آغاز کردند.


چهار شبانه‌روز از غیبت این کودک گذشت و خانواده‌اش همچنان دچار اضطراب و دلهره بودند. تنها سرنخ این پرونده اظهارات مادر یکی از دانش‌آموزان مبنی بر این بود که ظهر روز یکشنبه مرد جوانی را دیده که دست یکی از دانش‌آموزان را گرفته و اصرار داشته او را با خود ببرد.


تحقیقات پلیس در این باره ادامه یافت تا اینکه فردی با فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و اظهار داشت جسد کودکی را در زمین‌های کشاورزی انتهای خیابان پنج تن 87 مشهد مشاهده کرده است.
با اعلام این گزارش، مأموران کلانتری 39 در محل حاضر شدند و مراتب را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند. به دستور قاضی سیدجواد حسینی تحقیقات پلیسی آغاز و مشخص شد جسد متعلق به کودک مفقود شده است. بررسی‌های علمی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با هدایت سرهنگ بیدمشکی ادامه یافت و کارآگاهان دریافتند خانواده کودک با دایی او اختلاف‌های شدیدی دارند.

 

  با روشن شدن این موضوع، جوان 28 ساله به عنوان مظنون به قتل دستگیر شد. او که دچار تألم شدید روحی و عذاب وجدان بود در اعترافات صریح به بازپرس سیدجواد حسینی گفت: با خواهرم و شوهرش مشکل داشتم. نقشه انتقامجویی در سر می‌پروراندم تا اینکه شیطان در جلدم فرو رفت و خواهرزاده‌ام را از جلوی مدرسه با خودم بردم.

 

آن روز باران شدیدی می‌آمد. او حدود سه کیلومتر تا انتهای خیابان پنج تن 87 با من آمد و احساس گرسنگی و ضعف شدیدی داشت، در زمین‌های کشاورزی و کنار کانال ناگهان به او حمله‌ور شدم. با استفاده از تکه طناب کاموایی که با خود از خانه آورده بودم حمزه را خفه کردم  سپس روی جسدش مقداری خاک ریختم و به خانه برگشتم.

 

در پی این اعترافات، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات گسترده خود را برای روشن شدن ابعاد مبهم این جنایت بیرحمانه آغاز کرده‌اند.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------