رقابت سیاه مجازی در حسادت زنانه



حسادت زنانه کافی بود تا عکس‌های خصوصی دختر جوان در فضای مجازی انتشار یابد.

رئیس پلیس فتای تهران گفت: رقابت کاری دو زن باعث شده بود عکس‌های غیراخلاقی جعلی دختری در یک شبکه اجتماعی موبایلی انتشار یابد. سرهنگ «محمدمهدی کاکوان» گفت: چندی پیش زن جوان 31 ساله‌ای به نام سارا با مراجعه به پلیس از انتشار عکس‌های خصوصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی خبر داد.


این زن جوان ادعا کرده است «در یک شرکت گردشگری که در زمینه تورهای مسافرتی است فعالیت می‌کند. از این رو برای تعامل بیشتر با همکاران دیگرش، عضو گروهی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی و در زمینه گردشگری و توریستی فعالیت داشت، شده و پس از مدتی که از عضویت وی در این گروه گذشته، ناگهان متوجه شده عکس‌های خصوصی وی با حالتی زننده‌ و غیراخلاقی در این شبکه‌ اجتماعی و این گروه منتشر شده و در حال دست به دست شدن است.


سرهنگ کاکوان با بیان اینکه این زن جوان بر غیرواقعی بودن عکس‌های غیراخلاقی منتشر شده تأکید داشت،‌ افزود: به دنبال شکایت دختر جوان، بررسی این پرونده در دستور مهندسان و کارشناسان پلیس فتای پایتخت قرار گرفت، این در حالی بود که زن جوان اصرار داشت در خلال انتشار برخی از عکس‌های خصوصی وی، در بعضی عکس‌های دیگر که کاملاً نیز غیراخلاقی بوده، از چهره او سوءاستفاده شده و این عکس‌ها جعلی است.


رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از بررسی‌های ابتدایی دریافتند برخی از عکس‌های منتشر شده جعلی است و با دستکاری‌های فنی توسط یک حرفه‌ای ساخته شده است.


وی ادامه داد: در ادامه اقدامات مهندسی و کارشناسانه پلیس فتای تهران، مأموران توانستند رد یک دختر جوان 27 ساله به نام «نازنین» که همکار قربانی این پرونده بود را در این پرونده کشف کنند و در بررسی‌های بیشتر و با استفاده از مهندسی معکوس، موفق به شناسایی وی به عنوان عامل انتشار این عکس‌های غیراخلاقی و جعلی شدند.


این زن گفت: «من و سارا در یک شرکت توریستی و گردشگری با یکدیگر همکار بودیم و در زمینه کاری، رقابت شدیدی با هم داشتیم؛ از این رو زمانی که در این شبکه اجتماعی موبایلی همگروه شدیم، توانستم با ترفندی خاص عکس‌های خصوصی وی را که در اختیار داشتم با دستکاری‌های کامپیوتری به تصاویر غیراخلاقی تبدیل کنم؛ پس این عکس‌ها را فقط به عنوان یک «شوخی» در این شبکه‌ موبایلی و این گروه خاص منتشر کردم.»

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------