آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مرگ قاتل یک زن با تزریق افیون



یک مرد افیونی که با به قتل رساندن زن جوانی در ورامین گریخته بود با تزریق مواد دچار شوک شد و به کام مرگ فرو رفت.

سرهنگ «کمانکش» رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران گفت: روز ۱۲ بهمن ماه سال جاری برابر اعلام کلانتری ۱۱شهید قدوسی ورامین مبنی بر وقوع یک قتل در یکی از محلات قدیمی و مهاجرخیز، بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.


وی افزود: در بررسی‌های میدانی مشاهده شد زن ۲۱ ساله افغان بی‌جان روی زمین افتاده و آثار ضربات چاقو روی بدنش به چشم می‌خورد.


مأموران بلافاصله دست به کار شدند و در نخستین مرحله به تحقیق از شوهر قربانی جنایت پرداختند.


وی گفت: هنگامی که سرکار بودم یکی از بستگانم تماس گرفته و گفت همسرت قرار بود به خانه ما بیاید اما تاکنون نیامده و تلفن همراهش نیز خاموش است که من بلافاصله خود را به خانه رسانده و دیدم وسایل خانه بر هم ریخته و جسد غرق به خون همسرم روی زمین افتاده است.


سرهنگ کمانکش با اشاره به اینکه انگیزه قاتل سرقت بود، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع جرم، در چند مرحله جلسه کار‌شناسی و بررسی دقیق و کنترل دوربین‌های مداربسته واحدهای تجاری اطراف محل، یکی از اقوام قربانی جنایت که روز حادثه به خانه زن جوان مراجعه کرده و هنگام بازگشت با صورت بسته در حالی که لباس‌های شوهر این زن را روی لباس‌های خود پوشیده بود، شناسایی شد.

 

وی افزود: با راهنمایی شوهر قربانی اکیپی از مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی به خانه قاتل افیونی در شهر ری رفتند و در تحقیقات خود پی بردند این قاتل که اعتیاد شدید به انواع موادمخدر داشته مدتی است به خانه‌شان نرفته است. 

 

رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق استان تهران گفت: کارآگاهان با در دست داشتن عکس قاتل به جست‌وجوهای گسترده‌ای دست زدند تا اینکه مشخص شد وی به خاطر تزریق موادمخدر به کام مرگ فرو رفته است.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------