ترس و دلهره دختران هنرمند در اتاق شیطانی/ فریاد‌هایی که به گوش کسی نمی‌رسید + عکس



اخبار,اخبار حوادث , تجاوز جنسی

یک آهنگساز و نوازنده مشهور انگلیسی به اتهام تجاوز های جنسی بیمارگونه به چند دختر مدرسه ای و یک دختر جوان که از شاگردانش بودند، فقط برای 11 سال زندانی شد..

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نوازنده حرفه ای و مشهور 64 ساله  به نام " فیلیپ پیکت" بعد از اینکه در دادگاه لندن مجرم شناخته شد، برای 11 سال به زندان رفت.

"پیکت"  علاوه بر ساخت موزیک برای بسیاری از باند های موسیقی،  به مدت 25 سال نیز در کالج  معروف موسیقی و هنر "گوایلد هال" تدریس می کرد.

"پیکت" در آنجا دختران دانش آموز و بچه سال را فریب می داد و آنها را به بهانه تمرین آواز به اتاقی می برد که هیچ کس نمی توانست به خاطر دیوار های ضد صدا، فریاد های آنها را بشنود.

او بعد از بردن دختران آسیب پذیر و حساس به این اتاق،  چراغ ها را خاموش می کرد و تجاوز های بیمار گونه و جنسی خود را آغاز می‌کرد.

دادگاه  گفت اتهامات این نوازنده بیمار، زمانی افشا شد که یکی از قربانیان او از رسوایی های جنسی " پیکت" به پلیس خبر داد.

دادگاه او را در پی گفته‌های بسیاری دیگر از قربانیان به 2 فقره جرم سنگین  شامل تجاوز به کودکان در سن آسیب پذیر آنها، متهم کرد.

قاضی "چارلز وایلر" خطاب به " پیکت" در دادگاه گفت: تو به اتهام تعداد بسیاری از تجاوز های  بیمارگونه به دختران کوچک مدرسه ای و یک دختر جوان محکوم خواهی شد.

او افزود: در این پرونده فاکتور شرم آوری وجود دارد و آن این است که او از اعتماد مردم به عنوان معلم به طرز شرم آوری سوءاستفاده کرده است.

این قاضی خطاب به " پیکت" اظهار داشت: تو معلم  این دختران کوچک بودی و آنها یک نوع ترس و نگرانی نسیت به تو داشتند ،در حالی که تو از احساس این کودکان آسیب پذیر سوء استفاده کرده و آنها را هدف  اعمال شرم آور خود قرار داده ای.

کارگاه " ماریا وودوال"  به خبرگزاری ها گفت: " پیکت" از موقعیت و جایگاه خود به عنوان یک پروفسور و نوازنده معروف ،برای فریب و وسوسه دختران با استعداد بچه سال  سوءاستفاده و آنهارا به خاطر سن حساسشان دچار آسیب های جدی کرده است.

او افزود: " پیکت" می دانسته است که گزارش کردن جنایت های او و تجاوز هایش، به پلیس و یا مسئولین کالج  تا چه حد می تواند برای این کودکان سخت باشد. ما دوست داریم با قربانیانی که برای مجازات "پیکت"  مصر هستند و با پلیس همکاری کردند، تشکر کنیم.

او در ادامه بیان کرد: من امیدوارم که این قربانیان با دانستن این موضوع که آنها با گزارش کردن جنایت های او به پلیس، جلوی حمله های بیشتری به دختران جوان را گرفته اند، آرامش پیدا کنند. قربانیان بیشتری نیز وجود دارند که شاید به خاطر ترس خود هنوز پاپیش نگذاشته اند.من به این افراد اطمینان می دهم آنها می توانند با تسلی خاطر به پلیس اعتماد کنند .

بعد از افشای جنایت های این نوازنده و استاد موسیقی معروف، تمام امکانات امنیتی مانند دوربین های مداربسته در تمام اتاق های این کالج آموزشی برای محافظت از دانش آموزان نصب شده است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------