آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

زن جوان؛ طراح نقشه قتل شوهر



زنی که متهم است شوهرش را با هم‌دستی برادرزاده‌اش به قتل رسانده، آزارهای همسرش را انگیزه اصلی طراحی نقشه قتل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ما، این زن که دیروز در شعبه٧٤ دادگاه کیفری‌ استان تهران محاکمه ‌شد، ادعا کرد شوهرش به‌شدت او را کتک می‌زد.


وقتی متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد و اتهام قتل را قبول کرد در اعترافاتش گفت با هماهنگی عمه‌اش دست به این جنایت زد و از او بابت این کار پول گرفت. سپس نوبت به زن جوان رسید او مدعی شد قصد داشت شوهرش را گوشمالی بدهد و برای قتل برنامه‌‌ریزی نکرده بود.

 

او ادامه داد: «شوهرم مرتب کتکم می‌زد، حتی یک‌بار در ماشین با من بحث کرد؛ کنار جاده مرا پیاده کرد و گفت برو خودت خرجی‌ات را در بیاور، من هرکاری بخواهم با پولم می‌کنم. او بچه‌ها را کتک می‌زد، ولی حاضر نبود من را طلاق بدهد و پدرم هم طلاق مرا نمی‌گرفت.


سه‌بار اقدام به خودکشی کردم، اما زنده ماندم. یک‌روز وقتی با برادرزاده‌ام درددل می‌کردم، گفتم شوهرم باید کتک بخورد تا درد این کتک‌‌ها را بفهمد. قرار بود برادرزاده‌ام به دوستانش بگوید شوهرم را بزنند، اما خودش این کار را کرد و من خبر نداشتم که همسرم را کشته است. فکر می‌کردم فقط کتکش زده‌ است.» بنابر این گزارش باتوجه به اینکه زن جوان به برقراری رابطه با مردی غریبه نیز متهم بود، ادامه رسیدگی به پرونده به آینده موکول شد.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------