قتل عام مشکوک اعضای یک خانواده در همدان



اعضای یک خانواده همدانی از سوی گروهی جنایتکار قتل عام شدند و معمای پیچیده‌ای را پیش روی پلیس قرار دادند.  در این قتل مادری همراه دختر و دو پسر جوانش به طرز هولناکی از پای درآمدند.

قتل عام در پلاک شماره یک
کوچه گلریز واقع در خیابان رکنی همدان از جمعیت موج می‌زد، هر گوشه گروهی دور هم جمع شده و در مورد حادثه هولناکی که در خانه شماره یک اتفاق افتاده بود بحث می‌کردند.


هر کسی اظهار نظری می‌کرد. یکی می‌گفت این افراد قربانی تقسیم اموال به دست آمده از اشیای عتیقه شده‌اند و دیگری می‌گفت یک جنایت خانوادگی است. اواسط کوچه توسط پلیس آگاهی و اکیپ ویژه بررسی صحنه جرم مسدود شده بود و خودروهای پلیس با آژیرهای روشن کنار دیوار و پشت سر هم پارک کرده بودند. پلاک یک حیاط بزرگی داشت که داخل آن مأموران کلانتری 11 همدان همراه با تیم‌های تخصصی آگاهی به همراه دو بازپرس ویژه قتل دادسرای همدان در تکاپوی تحقیق بودند.


سرهنگ مرادی، فرمانده انتظامی همدان و سرهنگ زارعی رئیس پلیس آگاهی همدان در حیاط بزرگ خانه ویلایی در حال بررسی و رسیدگی به چگونگی حادثه بودند. مأموران پس از پیمودن حیاط خانه شماره یک وارد راهروی باریکی شدند که به پذیرایی خانه ختم می‌شد، در دو سمت پذیرایی دو اتاق 12 متری وجود داشت در اتاق دست راست جسد دو مرد قوی هیکل در حالی که صورتشان روی زمین بود و در حمام خانه که در اتاق سمت چپ قرار داشت جسد دو زن به چشم می‌خوردند.

 

از شرایط هر چهار جسد و بوی بد در اتاق‌ها و‌ هال پذیرایی خانه مشخص بود چند روزی از قتل این چهار زن و مرد می‌گذرد. تیم‌های تجسس چهره‌های خود را با ماسک‌های یک بار مصرف پوشانده بودند و با دقت به نمونه‌برداری دست می‌زدند.


فرمانده پلیس همدان در صحنه جنایت به خبرنگار شوک گفت: صبح دوشنبه از طریق تماس‌های پلیس 110 از کشف 4 جسد در خانه‌ای در همدان مطلع شدیم. سرهنگ رسول مرادی افزود: بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی همراه بازپرس ویژه قتل و اکیپ‌های ویژه تشخیص صحنه جرم به محل حادثه اعزام شدیم.


وی خاطرنشان کرد: در ابتدای ورود بوی تعفن شدیدی به مشام می‌رسید که حاکی از این بود که 48 ساعت یا بیشتر از وقوع حادثه گذشته است. فرمانده پلیس همدان در ادامه خاطرنشان کرد: پس از ورود به خانه شماره یک با صحنه قتل فجیع چهار عضو خانواده روبه‌رو شدیم. وی ادامه داد: تحقیقات گسترده برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز شده است. سرهنگ مرادی یادآور شد: برابر اظهارات یکی از بستگان نزدیک، قربانیان در خرید و فروش اشیای عتیقه فعالیت داشته‌اند که گویا این جنایت بر اثر تقسیم یا معامله این‌گونه اشیا رخ داده است.


وی با بیان اینکه در این حادثه دو برادر 30 و 37 ساله و خواهر جوان و مادر به قتل رسیده‌اند، افزود: تحقیقات به صورت همه جانبه با در نظر گرفتن همه فرضیه‌ها ادامه دارد تا در اسرع وقت عامل یا عاملان این جنایت شناسایی و تحویل قانون شوند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------