۲ کارگر در انفجار کارخانه ايزوگام سوختند



آتش سوزي و انفجار در يک کارخانه توليد ايزوگام در جاده کلات مشهد، ۲ قرباني گرفت.

به گزارش خراسان شب گذشته فرد ناشناسي در تماس با پليس ۱۱۰ از وقوع آتش سوزي در يک کارخانه ايزوگام بعد از شهرک صنعتي در جاده کلات خبر داد.

 

در پي اعلام آتش سوزي بلافاصله بيسيم هاي پليس به کار افتاد و دقايقي بعد خودروهاي آتش نشاني و پليس آژيرکشان به محل حادثه شتافتند.

 

ماموران انتظامي با ديدن اجساد سوخته ۲ کارگر و با توجه به مشکوک بودن حادثه آتش سوزي، موضوع را به قاضي ويژه قتل عمد اعلام کردند که با توجه به حساسيت و اهميت ماجرا، قاضي سيدجواد حسيني به همراه عوامل بررسي صحنه جرم در حالي شبانه عازم محل آتش سوزي شد که هنوز امدادگران آتش نشاني در حال اطفاي حريق بودند.

 

بررسي هاي مقدماتي مقام قضايي نشان مي داد انفجار و آتش سوزي در منبع روغن حرارتي به علت نامعلومي روي داده که منجر به کشته شدن ۲ کارگر ۳۳ و ۳۷ ساله شد.

 

اين در حالي بود که تنها ۲ کارگر هنگام وقوع حادثه در محل حضور داشتند که اجساد آن ها به دستور قاضي حسيني به پزشکي قانوني انتقال يافت.

 

اين گزارش حاکي است قاضي ويژه قتل عمد، شب گذشته دستور پلمب کارخانه را صادر کرد تا کارشناسان اداره کار و آتش نشاني به بررسي علت اصلي وقوع حادثه بپردازند از سوي ديگر کارآگاهان جنايي پليس خراسان رضوي نيز با صدور دستوري از سوي مقام قضايي تحقيقاتي را براي روشن شدن زواياي پنهان اين حادثه آغاز کردند.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------