آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

خودکشی شهروند مشهدی نافرجام ماند



شهروند 40 ساله مشهدی که قصد خودکشی از طبقه هشتم موسسه اعتباری آرمان در بلوار جانباز را داشت با تلاش مامورین سازمان و عوامل اورژانس اجتماعی از این اقدام منصرف شد.

مدیر حوزه 2 عملیات سازمان آتش نشانی مشهد به خبرنگار ایرنا گفت : این فرد به علت مشکل مالی با موسسه اعتباری آرمان و عدم پرداخت موجودی حساب با مراجعه به طبقه هفتم این ساختمان تهدید به خودکشی کرده بود.

مجید شادی به ایرنا افزود: این فرد با اشاره به حضور نیروی انتظامی و عوامل اورژانس اجتماعی در محل تصریح کرد: پس از دو ساعت تلاش و مذاکره آتش نشانان و مددکاران این شخص از اقدام به خودکشی منصرف و به پایین ساختمان منتقل شد.

شادی با بیان اینکه این فرد تحویل عوامل نیروی انتظامی مشهد شد، گفت : به محض مطلع با ستاد فرماندهی ( ساعت 13 ) آتش نشانان به همراه دو عدد تشک پهن و نردبان نجات در محل حضور یافتند.

موسسه اعتباری آرمان (فردوسی) با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ادغام 8 تعاونی اعتبار فعال در اسفند ماه سال 89 تاسیس شد.
اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------