آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

جزئیات درگیری مرگبار مرزبانان با قاچاقچیان مسلح



فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف و ضبط بیش از 210 کیلوگرم مواد مخدر، هلاکت یک قاچاقچی و کشف مقادیری مهمات در درگیری مرزداران این هنگ با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛سرهنگ رضا علی احمد روز دوشنبه اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با استفاده از اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله مواد مخدر از آن سوی مرز به داخل کشور آگاه شدند، بلافاصله راه‌های احتمالی ورود قاچاقچیان را در کنترل خود درآورده و با هوشیاری کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی زابل با اشاره به عزم جدی مرزداران در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: ماموران یگان تکاوری 125 نیاتک و مرزداران گروهان مرزی هیرمند پس از ساعتی کمین بر سر راه سوداگران مرگ تعدادی قاچاقچی مواد مخدر را که بدون توجه به تابلوهای هشدار دهنده و فرمان‌های پلیس از داخل خاک کشور افغانستان وارد خاک کشورمان شده بودند را مشاهده و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: آتش پرحجم مرزداران هرگونه اقدام را از سوداگران مرگ سلب و آنان را وادار به عقب‌نشینی به سمت کشور افغانستان کرد که در پاکسازی از محل 120 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده هنگ مرزی زابل همچنین از اجرای عملیات موفقیت آمیز دیگری خبر داد و گفت: مرزداران این فرماندهی در یک عملیات مشترک با کارکنان حفاظت اطلاعات موفق شدند نقشه شوم سوداگران مرگ را خنثی کنند.

سرهنگ علی احمدی در این خصوص افزود: مرزداران در این عملیات و درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یک نفر قاچاقچی مواد مخدر 88 کیلوگرم تریاک، دو کیلو و 400 گرم شیره تریاک و مقادیری مهمات را کشف و ضبط کنند.

فرمانده هنگ مرزی زابل تصریح کرد: ورود به حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران هزینه سنگینی برای متجاوزان به دنبال خواهد داشت و مرزداران با اقتدار کامل با هرگونه تخلف و اقدامات غیر قانونی در مرز برخورد و مقابله خواهند کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------