اسيدپاشي با انگيزه مبهم



دعواي دو دزد سابقه‌دار داخل پرايد سرقتي حادثه اسيدپاشي را رقم زد.

به گزارش جوان، ساعت 2و30 دقيقه بامداد ديروز مأموران گشت كلانتري 106 نامجو متوجه خودرو پرايدي شدند كه بدون سرنشين كنار كوچه به صورت روشن رها شده بود. مأموران در حال بررسي وضعيت به هم ريخته خودرو بودند كه با شنيدن صداي‌ آي سوختم مرد جواني در همان نزديكي به او نزديك و متوجه شدند مرد ديگري در حال پاشيدن آب به روي اين مرد است.

مرد جوان كه شاهرخ نام داشت به پليس گفت: لحظاتي قبل يكي از دوستانم به بدنم  اسيد پاشيد و از محل گريخت. مأموران در اولين گام مرد مصدوم را به بيمارستان منتقل كردند. معاينات اوليه نشان داد كه مچ دست چپ و پاي چپ شاهرخ با مايع اسيدي دچار سوختگي شده است. در حالي كه مصدوم تحت معاينات پزشكي قرار داشت تحقيقات مأموران كلانتري نشان داد پرايد رها شده ساعتي قبل از خيابان جمهوري سرقت شده است.

صاحب خودرو گفت: خودرو پرايدم در جلوي خانه‌ام پارك بود كه نيمه‌هاي شب متوجه شدم سرقت شده است.  پسر جواني هم كه بعد از حادثه اسيدپاشي به كمك مرد مصدوم آمده بود، گفت: زمان حادثه همه خواب بودند و من در خانه‌مان نشسته بودم كه متوجه صداي دلخراش مردي از داخل كوچه شدم. وقتي پنجره را باز كردم، مرد مصدوم را ديدم و متوجه شدم كه مرد ديگري در حال فرار است. من هم به كمك مرد زخمي رفتم.

شاهرخ هم به مأموران گفت: ساعتي قبل در خانه بودم كه يكي از دوستانم به نام بهمن با من تماس گرفت و گفت كه داخل كوچه منتظر من است. وقتي به داخل كوچه رفتم بهمن داخل پرايدي نشسته بود و خواست من سوار شوم. وقتي سوار شدم او موضوع اختلاف قبلي را كه داشتيم پيش كشيد و با من مشاجره و بعد هم به من فحاشي كرد. من از خودرو پياده شدم و به او اعتراض كردم كه ناگهان بهمن مايع داخل شيشه‌اي را به بدنم پاشيد. ابتدا فكر كردم كه آب است اما ناگهان بدنم سوزشي گرفت كه طاقت تحمل آن را نداشتم و فريادم به آسمان بلند شد. پس از اين او خودرو پرايد را جا گذاشت و فرار كرد. از سوي ديگر مأموران پليس در بررسي سوابق متهمان سابقه‌دار دريافتند كه شاهرخ و بهمن هر دو در كارنامه‌شان سابقه سرقت ثبت شده است. بنابراين شاهرخ را براي تحقيقات بيشتر بازداشت كردند.

در حالي كه بررسي‌هاي ميداني حكايت از آن دارد شاهرخ و بهمن هر دو در سرقت پرايد دست داشته‌اند و بعد از سرقت به دلايلي با هم درگير شده‌اند و بهمن به بدن همدستش اسيد پاشيده و فرار كرده است اما متهم صبح ديروز در دادسراي جنايي دوباره مدعي شد كه در سرقت پرايد دست نداشته است.

متهم براي تحقيقات بيشتر و روشن شدن زواياي پنهان حادثه به دستور قاضي حسين‌پور بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران در تلاشند تا بهمن را دستگير و راز ماجراي اسيدپاشي را برملا كنند.
اخبار حوادث - جوان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------