تعقیب‌وگریز پلیس و زورگیر قمه‌به‌دست در بازار



رییس کلانتری 112 ابوسعید از دستگیری سارق زورگیر در پی تعقیب و گریز مسلحانه خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: در ساعت 15 روز هجدهم اسفندماه امسال جمعی از کسبه محله منیریه تهران در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از تردد سارق موبایل قاپ خبر داده و به دنبال آن موضوع از طریق مرکز پیام به واحدهای گشت اطلاع داده شد و سریعاً ماموران تخصصی کلانتری 112 به محل اعلام شده، اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیمی متشکل از عوامل تجسس ، اطلاعات و پیشگیری کلانتری در خیابان ولیعصر نبش اسدی منش حاضر شد، ادامه داد: سارق به محض دیدن ماموران اقدام به فرار کرد که به همین دلیل تعقیب و گریز میان وی و ماموران پلیس آغاز شد و سرانجام بعد از تعقیب و گریز در خیابان های وحدت، بهشت و 15خرداد او در یکی از کوچه‌های فرعی کنترل موتورسیکلت را از دست داده و به زمین افتاد.

حسنوند با بیان اینکه سارق با پای پیاده اقدام به فرار کرد، افزود:‌ مدتی بعد وی در حالی که عرصه را برخورد تنگ دیده بود با ماموران درگیر شده و در این حین با قمه با سمت ماموران حمله‌ور شد که در واکنش به این اقدام نیز ماموران با رعایت قوانین به کارگیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر جنگی به صورت هوایی از اسلحه سازمانی کردند که نهایتا با توجه به اجرای طرح مهار و همکاری سایر عوامل پلیس این فرد دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

رییس کلانتری 112 ابوسعید با اشاره به انجام تحقیقات پلیسی از متهم و سوابق وی در کلانتری گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که طی روز های اخیر چندین فقره زورگیری و سرقت به عنف توسط راکب یک موتور سیکت هوندا گزارش شده است که این فرد نیز در انجام بازجویی‌های پلیسی به داشتن متورسیکلتی با این مشخصات اقرار و اعلام کرد که موتورسیکلتش را در محدوده میدان قزوین پارک کرده است.

وی با بیان اینکه موتور سیکلت مذکور نیز شناسایی و به کلانتری منتقل شد، گفت: همچنین در ادامه تحقیقات از مالباختان دعوت شد که در دایره تجسس حاضر و در مواجهه حضوری متهم را مورد شناسایی قرار دهند که آنان این فرد را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

به گفته رییس کلانتری 112 ابوسعید متهم پس از تشکیل پرونده و به دستور مقام قضایی تحویل پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

اخبار حوادث - ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------