دستگیری سارقی که عابر پیاده را کشت



سارقی که سال گذشته حین رانندگی با موتور عابری پیاده را کشته و متواری شده بود، حین زورگیری با قمه به دام افتاد. 

به گزارش خبرنگار ما دوسرنشین موتورسیکلت هوندا١٢٥ ساعت١٤ روز پنجم بهمن به یک عابر که درحال صحبت با تلفن‌همراهش بود نزدیک شدند و در یک‌لحظه تلفن‌همراه وی را سرقت و اقدام به فرار کردند.

 

راننده موتور چندمتر جلوتر از محل جرم تعادل خود را از دست داد و به همین دلیل موتورسیکلت به زمین افتاد و همین موضوع باعث شد مالباخته با کمک سایر مردم موفق به دستگیری یکی از سارقان شود.

 

پس از دستگیری این سارق، موضوع از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی١١٠ به کلانتری بهارستان اعلام شد و ماموران پس از حضور در محل، این فرد را به کلانتری منتقل کردند.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «موبایل‌قاپی» به دستور شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه٣٤ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و شاکی که از ناحیه دست راست و پیشانی مورد اصابت ضربات قمه قرار گرفته بود، پس از حضور در پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «روز حادثه در حال مکالمه با تلفن‌همراه بودم که ناگهان موتورسیکلتی که شخص دستگیرشده ترک‌نشین آن بود اقدام به سرقت و قاپیدن تلفن‌همراهم کرد.به محض سرقت و چندمتر جلوتر، موتورسیکلت از حالت تعادل خارج شد و سرنشینان آن زمین خوردند. با زمین‌خوردن موتورسیکلت و اطلاع مردم از سارق‌بودن سرنشینان آن، مردم به کمک من آمدند و توانستیم این شخص را دستگیر کنیم.»

 

وی ادامه داد: «این شخص حین دستگیری قصد داشت با تهدید قمه از محل فرار کند و حتی با قمه چندضربه به دست‌راست و پیشانی‌ام زد اما با این وجود مردم او را دستگیر کردند.»

 

متهم ٢٠ساله که یونس نام دارد در بازجویی‌ها درحالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به ده‌ها فقره کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی در محدوده خیابان جمهوری، بهارستان و بازار تهران اعتراف کرد.

 

همچنین در بررسی سوابق یونس مشخص شد وی اردیبهشت سال گذشته حین تردد با موتورسیکلت با یک عابرپیاده تصادف کرده و باعث فوت این شخص شده است. سرهنگ کارآگاه میرزکی، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: از شهروندانی که در محدوده مناطق بازار تهران و خیابان جمهوری، با این شیوه و شگرد مورد سرقت تلفن‌همراه یا کیف‌قاپی قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود برای شناسایی متهم و طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان ١٥خرداد مراجعه کنند.»


اخبار حوادث - شرق

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------