آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

عاملان آزار دختر بيمار دستگير شدند



فرمانده انتظامي خراسان رضوي، از دستگيري 3 جوان پيکان سواري خبر داد که متهم به آزار دختر "فراموشکار" هستند.

سردار اميري مقدم گفت: هفته قبل دختري که مبتلا به بيماري "فراموشکاري موقت" بود به همراه پدرش به پليس مراجعه کرد ومدعي شد که توسط 3 جوان، ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است.

 

وي اضافه کرد:بلافاصله تحقيقات پليس آغاز و مشخص شد که متهمان دختر 23ساله را هنگامي که براي خريد از منزل بيرون رفته و در مسير بازگشت راه خانه را گم کرده بود،سوار پيکان کرده اند و با کشاندن وي به بيابان هاي اطراف طرقبه و شانديز او را مورد آزار قرار داده اند.

 

با آن که هيچ سرنخي از متهمان وجود نداشت اما حساسيت موضوع، ماموران انتظامي را بر آن داشت تا با انجام يک سري تحقيقات فني و تخصصي، عمليات گسترده اي را براي شناسايي متهمان آغاز کنند تا اين که اطلاعاتي از يکي از متهمان اين پرونده به دست آمد و ماموران انتظامي جوان 28ساله اي را دستگير کردند.

 

سردار اميري مقدم تصريح کرد: متهم مذکور در بازجويي ها 2 همدست ديگر خود را نيز به پليس معرفي کرد که آنان نيز در يک عمليات هماهنگ در مشهد دستگير شدند. وي افزود: با صدور دستورات قضايي، بررسي هاي پليس در اين باره همچنان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------