آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

امدادگر جاده ای جسد پدر خود را از لابلای خودرو تصادفی بیرون کشید!



این امدادگر پرتلاش به منظور شناسایی و ثبت هویت فرد کشته شده مجدد به محل حادثه برگشت و وقتی دست در جیب قربانی کرد کارت ملی پدر را در مقابل چشمان خود دید.

امدادگر جاده ای جسد پدر خود را از لابلای خودرو تصادفی بیرون کشید!مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگر جاده ای این جمعیت بی آنکه متوجه شود جسد پدر را از خودرویی که بر اثر برخورد با تریلر به آهن پاره تبدیل شده بود بیرون کشید.

اسماعیل خردمند در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه تلخ و خونین ساعت 2.27 بامداد پنجشنبه در کیلومتر 20 محور ارتباطی بیجار - زنجان رخ داده بود.

وی اظهار کرد: زمانی که امدادگر فرزند به همراه سایر امدادگران این جمعیت مشغول بیرون آوردن راننده فوت شده و دو مصدوم این حادثه بودند به دلیل تاریکی شب و چهره خونین جسد فرزند وی پی به موضوع نبرد.

خردمند افزود: این امدادگر پرتلاش به منظور شناسایی و ثبت هویت فرد کشته شده مجدد به محل حادثه برگشت و وقتی دست در جیب قربانی کرد کارت ملی پدر را در مقابل چشمان خود دید.

وی تصریح کرد: امدادگر بهنام قاسمی که متاسفانه این صحنه بسیار دلخراش و غم انگیز را تجربه کرد از سال 76 و در پایگاه زرین آباد در 35 کیلومتری محور ارتباطی زنجان - بیجار مشغول فعالیت است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: این حادثه حوالی ساعت دو بامداد در محور ارتباطی بیجار به زنجان رخ داد که راننده پراید به عنوان تنها سرنشین خودرو در دم تسلیم مرگ شد.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: راننده خودرو پراید هنگامی به خود آمد که گریز از مهلکه دیگر دیر شده بود و وجود خط ترمز 45 متری در محل حادثه نشان می دهد که به دلیل داشتن سرعت بالا از قسمت عقب با کامیون کشنده بونکر سیمان در حال حرکت برخورد و به علت شدت جراحات وارده جانش را از دست داده است.

وی تصریح کرد: رانندگان هنگام رانندگی باید به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح جاده ها توجه جدی داشته باشند چراکه سرعت بالا، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی و انحراف از مسیر اصلی می تواند حوادث دلخراش و غیرقابل جبرانی را در پی داشته باشد.


اخبار حوادث - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------