حریق در دو ساختمان مسکونی تهران



ملکی ادامه داد: دود زیادی این ساختمان را فرا گرفته بود و گروهی از افراد ساکن در این ساختمان بدلیل دود گرفتگی در محل محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع دو مورد آتش سوزی در دو مجتمع مسکونی خبر داد و گفت: 10 نفر از کسانی که در محل آتش سوزی محبوس شده بودند با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

جلال ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: ساعت 19.49 حادثه آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در منطقه عبدل آباد خیابان دولتخواه به سامانه 125 اعلام می شود که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان، تشک نجات و خودروی تنفسی به محل اعزام می شوند.

وی بیان کرد: آتش سوزی در طبقه پنجم یک ساختمان 9 طبقه مسکونی اتفاق افتاد.

ملکی ادامه داد: دود زیادی این ساختمان را فرا گرفته بود و گروهی از افراد ساکن در این ساختمان بدلیل دود گرفتگی در محل محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: گروهی از آتش نشانان برای خاموش کردن آتش و گروهی دیگر برای نجات افراد محبوس شده وارد عمل شدند.

ملکی اضافه کرد: خوشبختانه در محل آتش سوزی کسی حضور نداشت اما آتش نشانان 6 کودک، زن و مرد گرفتار شده را نجات دادند و یک خانم باردار را توسط برانکارد از محل نجات دادند.

ملکی همچنین از آتش سوزی دیگر در یک ساختمان مسکونی در منطقه یوسف آباد خبر داد و گفت: ساعت 21 شب گذشته حادثه آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه در یوسف آباد، خیابان مدبر، به سامانه 125 اعلام شد که در این حادثه نیز 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی به محل اعزام شد.

وی افزود: آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان 3 طبقه ای اتفاق افتاده بود که محل حادثه مملو از ضایعات و وسایل اسقاطی بود که آتش در حال سرایت به طبقات دیگر بود.

ملکی گفت: آتش نشانان وارد عملیات شدند و آتش را خاموش کردند و موفق شدند یک زن و دو مرد که دچار دود گرفتگی شده بودند را نجات دهند.


اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------