قتل در پرواز خيالي!



جوان معتادي برادر بزرگترش را پس از مصرف موادمخدر صنعتي و در حالت يک پرواز خيالي در حالي از ارتفاع ۴متري به پايين انداخت که خود نيز به همراه وي سقوط کرد.

به گزارش خراسان، عقربه هاي ساعت ۲۲ شب دوم ارديبهشت را نشان مي داد که زني با شنيدن صداي ناله هاي دلخراش از منزلش بيرون آمد. او دو مرد را داخل رودخانه و روي بتن هاي سنگي ديد که يکي از آن ها بيهوش شده بود. با تماس تلفني اين زن، بلافاصله نيروهاي امدادي و اورژانس به محل حادثه رفتند و ۲مرد مجروح را به بيمارستان رساندند، اما مرد ۴۴ساله به کما رفت و برادرش پس از ۳روز بستري از مرکز درماني مرخص شد.

اين گزارش حاکي است: پس از گذشت ۲۷روز از اين ماجرا، مرد ۴۴ساله از کما بيرون نيامد و خانواده وي، او را به منزل بردند اما وي پس از گذشت ۲روز بر اثر شدت صدمات جان سپرد.

در همين حال برادر کوچک تر مدعي شد من و برادرم در حال استعمال موادمخدر در کنار رودخانه بوديم که مردي هر دوي ما را به پايين رودخانه پرت کرد. با اين ادعا، پدر متوفي از او شکايت کرد و اين پرونده مرداد گذشته در شعبه ويژه قتل عمد دادسراي مشهد مورد رسيدگي قرار گرفت و به دستور قاضي سيدجواد حسيني، بررسي هاي کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي در اين باره آغاز شد.

در حالي که پزشکان قانوني علت دقيق مرگ مرد ۴۴ساله را به انجام آزمايش هاي تخصصي بيشتر موکول کرده بودند، قاضي شعبه ۸۱۱ دادسراي مشهد دستورشناسايي و دستگيري فرد مورد ادعاي برادر متوفي را صادر کرد، اما وقتي آن مرد دستگير شد، گفت: شب وقوع حادثه و براي شرکت در مجلس عروسي به شمال کشور رفته بود.

پس از آن که ادعاي وي با انجام تحقيقات قضايي به اثبات رسيد، قاضي حسيني به برادر متوفي ظن برد و بدين ترتيب بازجويي هاي تخصصي از وي به عنوان مطلع آغاز شد اما او باز هم ادعاهاي قبلي خود را تکرار کرد تا اين که روز گذشته وقتي براي چندمين بار به شعبه ويژه قتل عمد احضار شد، مقام قضايي از وي پرسيد «آيا اختلافات قبلي نيز با برادر خود داشتي و يا روز حادثه با او درگير شدي؟»

 جوان ۳۸ساله که با شنيدن اين سوال دست و پايش را گم کرده بود، با نگراني پاسخ داد: نه! ما نه تنها برادر بوديم بلکه با يکديگر دوست هم بوديم و موادمان را با هم مصرف مي کرديم، در اين لحظه قاضي که پي به نگراني جوان ۳۸ساله برده بود، او را از اتاق بيرون کرد و از پدر متوفي پرسيد آن ها با هم درگيري داشتند؟

پدرمتوفي گفت: صبح روز حادثه هر دو نفرشان به خاطر بيشتر و يا کمتر کشيدن موادمخدر با هم درگير شدند که پس از آن هم از منزل بيرون رفتند و اين حادثه رخ داد. در اين هنگام وقتي برادر کوچک متوفي دوباره وارد اتاق قاضي شد و در جريان موضوع قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: آن شب ما با هم در کنار رودخانه مواد مصرف مي کرديم که من يک لحظه احساس کردم در حالت پرواز هستم. اين در حالي بود که با برادرم درگير شده بودم و با يکديگر به داخل رودخانه سقوط کرديم ولي مي ترسيدم اين ماجرا را فاش کنم چون من قصد کشتن او را نداشتم.

اين گزارش حاکي است: در پي اعترافات متهم، قاضي حسيني با تفهيم ماده ۱۲۹ قانون مجازات اسلامي، وي را به اتهام ارتکاب قتل عمد و با صدور دستور بازداشت موقت در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي قرار داد تا زواياي تاريک اين پرونده نيز روشن شود.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------