اولین قربانی چهارشنبه سوری در یک قدیمی نابینا شدن



انفجار ترقه‌ای دست ساز در یک واحد مسکونی در بلوار سیدرضی شهر مشهد 2 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ظهر امروز  رهگذران خیابان سید رضی شهر مشهد با صدای انفجار مهیبی شوکه شدند. این انفجار مربوط به تخریب قسمتی طبقه سوم یک ساختمان مسکونی بود.

انفجار مهیب که با شکستن شیشه های برخی از منارل و آتش همراه بود سریعا خودرو‌های آتش نشانی را به محل کشاند و این آتش پس از تلاش بی‌وقفه امدادگران آتش نشانی مهار شد و 2 جوان کم سن و سال از میان شعله‌های آتش بیرون آورده شدند و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مهدی رضایی مدیر حوزه 1 عملیات آتش نشانی شهر مشهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریج این حادثه دلخراش اظهار داشت: ظهر امروز، حادثه انفجار توام با آتش سوزی در یک ساختمان 3 طبقه به ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که بلافاصله 3 دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشان‌ها به محض حضور در محل مشاهده کردند، 2 جوان 20 و 15 ساله در حین ساخت مواد محترقه در یکی از اتاق این ساختمان بودند که به دلیل نامعلومی انفجاری شدیدی رخ می‌دهد و بخشی از طبقه سوم ساختمان تخریب و دو پسر به شدت مجروح می‌شوند.

بر اساس گزارش خبرنگار ما، با حضور به موقع اورژانس پسر جوانی که 20 سال سن داشت به دلیل شدت جراحت به بیمارستان امام رضا (ع) شهر مشهد منتقل شد.

همچنین در بررسی‌های دقیق تر از واحد‌های دیگر این ساختمان مسکونی نزدیک به 500 عدد ترقه دست ساز کشف و با توجه به خطر آفرین بودن بمب دست ساز و عدم امکان جابجایی آنان تیم وبژه خنثی سازی مواد منفجره نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.

یک منبع آگاه پزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) شهر مشهد به خبرنگار ما گفت: جوان 20 ساله ای که ظهر امروز به بیمارستان منتقل شده است  از ناحیه چشم ،‌بینی ، صورت و نیم تنه راست بدن دچار سوختگی شده و همچنان خدمات درمانی ادامه دارد.

این منبع پزشکی در پاسخ سوال خبرنگار ما مبنی بر وضعیت فعلی این جوان خاطر نشان کرد: بررسی‌های اولیه پزشکان روی این قربانی چهار شنبه سوری از دست دادن بینایی چشم راست حکایت دارد ولی بررسی‌های دقیق تر متخصصان طی ساعات آینده این موضوع روشن خواهد کرد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------