دادخواست طلاق، زن جنایتکار را لو داد



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

معمای قتل مرد جوان وقتی حل شد که دادخواست طلاق همسرش که زیر صندلی ماشین او پنهان شده بود، پیدا شد.

بررسي‌هاي پليس نشان داد كه زن جوان با اجير كردن هم دانشگاهي خود نقشه قتل همسرش را عملي كرده ‌است.


ساعت 3بامداد 30بهمن‌ماه، زن جواني هراسان با پليس شهرستان سياهكل در استان گيلان تماس گرفت و خبر از قتل شوهرش داد. اين تماس كافي بود تا تيمي از كارآگاهان راهي محل جنايت شوند.

آنها پس از حضور در خانه با جسد خونين مرد جواني روبه‌رو شدند كه غرق در خون در سالن پذيرايي افتاده بود. همسر وي كه به‌شدت بيتابي مي‌كرد به كارآگاهان گفت: به همراه فرزند 6ساله‌ام در اتاق خواب خوابيده بوديم كه ناگهان صداي درگيري شنيدم. ازخواب پريدم و به سمت پذيرايي رفتم.

 

يكدفعه 2مرد را ديدم كه با چاقو همسرم را تهديد مي‌كردند. شوهرم فرياد زد كه به اتاق برگردم. مردان ناشناس براي سرقت آمده بودند اما بعد از درگيري با همسرم، چند ضربه به او زدند و از ترس بدون اينكه سرقتي انجام دهند، پا به فرار گذاشتند.

اظهارات اين زن در حالي بيان مي‌شد كه كارآگاهان از همان ابتدا به رفتارهاي او شك‌كردند. براي همين وي را زيرنظر گرفتند و متوجه شدند كه از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشته است. اين زن 29ساله مدعي بود كه با همسرش هيچ اختلافي نداشته است تا اينكه كارآگاهان در بازرسي خودروي وي يك برگه دادخواست طلاق پيدا كردند كه زير صندلي ماشين پنهان كرده بود. همين سرنخ كافي بود تا وي اسرار جنايت را فاش كند. او گفت: مدت‌ها بود كه با همسرم اختلاف داشتم تا جايي كه دادخواست طلاق تنظيم كردم و مي‌خواستم به دادگاه خانواده ارائه بدهم اما مي‌ترسيدم طلاقم ندهد.

زن جوان كه دانشجوي يكي از دانشگاه‌هاي استان گيلان است در ادامه گفت: چند وقت پيش در دانشگاه با يكي از همكلاسي‌هايم به نام رضا آشنا شدم. او 23سالش بود و وقتي شنيد با همسرم اختلاف دارم قول داد كه براي جدايي از همسرم كمكم كند. اما من مي‌دانستم شوهرم طلاقم نمي‌دهد براي همين نقشه قتل او را طراحي كردم و از رضا خواستم تا آن را اجرا كند. او قبول كرد و قرار شد بعد از كشتن همسرم به صحنه‌سازي‌ دست بزنم و براي گمراه كردن پليس داستاني دروغين مطرح كنم.

شب حادثه درحالي‌كه خود را به خواب زده و در را براي ورود رضا و دوستش باز گذاشته بودم آنها در نقش سارق وارد خانه‌ام شدند و دست به قتل شوهرم زدند. پس از آن نيز خانه را ترك كردند و من طبق نقشه‌اي كه كشيده بوديم با پليس تماس گرفتم.
بعد از اعترافات اين زن، تيمي از مأموران با دستور سرهنگ فلاح كريمي، رئيس پليس آگاهي استان گيلان جست و جوي خود را براي دستگيري 2متهم ديگر آغاز كردند تا اينكه 10ساعت بعد هردو در شهرستان سياهكل به دام افتادند.

رضا هم دانشگاهي زن جوان در بازجويي‌ها به جنايت اعتراف كرد و گفت: وقتي ميترا پيشنهاد قتل شوهرش را مطرح كرد قبول كردم كمكش كنم. براي اجراي اين سناريو يكي از دوستانم را هم با خود بردم و به دروغ به او گفتم كه مي‌خواهم از يكي از دوستانم زهرچشم بگيرم، براي همين او همراهم آمد.به گزارش همشهري، هرسه‌متهم پرونده بعد از اعتراف به جنايت و بازسازي صحنه قتل، با قرار قانوني روانه زندان شدند.

 

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------