آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

2 کشته در واژگونی 2 خودرو در خراسان



معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی دو دستگاه خودرو در دو حادثه جداگانه در استان در روز اول فروردین ماه، دوکشته برجای گذاشت.

اسماعیل بهمن آبادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در یکی از این حوادث که ساعت پنج و 20 دقیقه بامداد امروز رخ داد،یک دستگاه پژو 405 در کیلومتر 15 محور نیشابور-سبزوار واژگون شد.

وی اظهارکرد:در این حادثه که در نزدیکی روستای حسن آباد رخ داد از پنج سرنشین خودرو یک نفر به علت شدت جراحات فوت و چهار نفر توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.

این مسوول گفت:در حادثه دیگری که در ساعت یک و 25 دقیقه بامداد امروز رقم خورد یک دستگاه پیکان با سه سرنشین در کیلومتر 35 محور نیشابور-مشهد بر اثر انحراف از جاده واژگون شد.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از سرنشینان این خودرو زنده ماندند و توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند، گفت: یک تیم امداد و نجات جهت امدادرسانی به این حادثه دیدگان اعزام شده است.

این مسوول در ادامه با اشاره به سومین حادثه امدادرسانی شده توسط نیروهای هلال احمر استان از ابتدای امروز ،بیان کرد: در ساعت دو و 35 دقیقه صبح امروز نیز بر اثر برخورد رخ به رخ دو دستگاه سمند در کیلومتر 40 محور گناباد-قائن چهار نفر دچار حادثه شدند.

وی گفت: حادثه دیدگان توسط نیروهای هلال احمر به صورت سرپایی درمان و امداد رسانی شدند .

طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر از 27 اسفند ماه سال گذشته در قالب 44 پایگاه ثابت و موقت امدادی در جاده های این استان آغاز شده است.

 

اخبار حوادث - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------